اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی خبر داد؛

برنامه زمان بندی اجرای چهلمین دوره مسابقات قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد

برنامه زمان بندی اجرای چهلمین دوره مسابقات قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد
برنامه زمان بندی اجرای چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سال آینده شهرستان بهمئی و استان اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری آوای ماغر،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی گفت:دستورالعمل اجرایی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جهت برگزاری در سال آینده ابلاغ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , آوای ماغر, آوای ماغر, .,

 

,

عبدالمحمد نمازی تصریح کرد: در این دستورالعمل علاوه بر اعلام زمانبندی برگزاری این دوره از مسابقات، جدول معرفی مسابقات و رشته‌ها، زمان برگزاری مسابقات در بخش بانوان و آقایان، شرایط شرکت در مسابقات، ضوابط اجرایی رشته ها، مراحل و محتوای مسابقات و جشنوراه، سهمیه بندی استانی و جدول معافیت‌های مرحله‌ای رتبه‌داران مشخص شده است.

,

 

,

وی گفت: بر اساس این دستورالعمل اطلاع‌رسانی و تبلیغات مسابقات در سطح استان‌ها جهت ثبت نام مرحله شهرستانی  از 12 بهمن امسال تا 20 فروردین سال96 ماه ادامه دارد.

,

 

,

نمازی خاطرنشان کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات در بازه زمانی 20فروردین ماه تا 31 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و مرحله استانی نیز 10 تیرماه آغاز می شود و تا ۱۲ مرداد ماه سال آینده پایان می یابد.

,

 

,

وی افزود: در این دستور العمل شیوه نامه اجرایی مسابقات رشته‌‌های حفظ 5، 10، 20 و کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، رشته های معارفی حفظ موضوعی قرآن،‌حفظ و معارف احادیث، تفسیر قرآن کریم، رشته های جشنواره ای دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن کریم، اذان، مقطع خوانی گروهی قرآن کریم تشریح شده است.

,

 

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی در پایان گفت:برای ثبت نام جهت حضور در این مسابقات از دو  راه سایت رسمی مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به نشانی www.quraniran.ir و یا مراجعه حضوری به ادارت اوقاف و امور خیریه سراسر کشور می توان در مسابقات شرکت کرد.

, www.quraniran.ir, www.quraniran.ir,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه