اخبار داغ

تبلیغات زود هنگام برای انتخابات در استان بوشهر؛

«خبرنگاری»؛ جدیدترین ترفند کاندیداهای احتمالی شورای شهر برای مطرح شدن

«خبرنگاری»؛ جدیدترین ترفند کاندیداهای احتمالی شورای شهر برای مطرح شدن
برخی اعضای فعلی شورای شهر نیز که گویا هنوز مزه شیرین این سمت زیر زبانشان جا خوش کرده است به طور عجیبی فعال تر شدند و خود در قالب خبرنگاری بعضاً حرفه ای(!) طرح ها، حرفها و پیشنهادات خود در جلسات شورا را در شبکه های اجتماعی و گروه های مختلف به اشتراک می گذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  گام نیوز آهسته آهسته روزهای پایانی سال 95 را پشت سر می گذاریم و همه ایران خود را برای دو انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای شهر و روستا آماده می کند. مدت هاست که احزاب سیاسی در تکاپو به سر می برند و تنور برگزاری جلسات و محافل سیاسی این روزها داغ داغ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز ,

در استان بوشهر نیز مدت هاست که جریان های سیاسی فعال ترفندهایی را برای جذب حداکثری قشر خاکستری بکار گرفته اند و با برگزاری جلساتی به اصطلاح محرمانه سعی دارند که توجه آحاد جامعه را به گزینه مورد وثوق جلب کنند. هرچند که با توجه به کم جمعیت بودن استان بوشهر نسبت به بسیاری از استان ها، شاید تاثیر رأی مردم این استان در سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری تاثیر ناچیزی باشد به همین جهت بسیاری از نگاه ها معطوف به انتخابات شورای شهر و روستا شده است، انتخاباتی که مدت هاست بسیاری از افراد سیاسی و مدنی و اجتماعی خود را برای کاندیدا شدن در این میدان مطرح می کنند و در این بین با توجه به فرا نرسیدن زمان تبلیغات، این روزها شاهد ترفندهایی برای معرفی این کاندیداها هستیم.

,

عده ای با نوشتن یادداشت ها و اظهارنظرهایی با عناوینی همچون فعال مدنی، فعال اجتماعی، کارشناس سیاسی و ... و انتشار آن در رسانه های مکتوب و مجازی سعی دارند تا نام خود را در اذهان مردم ثبت کنند. بازار رفتن به مراسمات ختم هم این روزها داغ تر از همیشه شده به طوریکه شاید حضور تعداد نامزدهای احتمالی شوراهای شهر و روستا در یک مراسم از تعداد انگشتان دست فراتر رود!

, عده ای با نوشتن یادداشت ها و اظهارنظرهایی با عناوینی همچون فعال مدنی، فعال اجتماعی، کارشناس سیاسی و ... و انتشار آن در رسانه های مکتوب و مجازی سعی دارند تا نام خود را در اذهان مردم ثبت کنند. بازار رفتن به مراسمات ختم هم این روزها داغ تر از همیشه شده به طوریکه شاید حضور تعداد نامزدهای احتمالی شوراهای شهر و روستا در یک مراسم از تعداد انگشتان دست فراتر رود!,

کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی هم به فضایی برای اظهار نظر و انتشار مطالب برخی از نامزدهای احتمالی بدل شده است؛ خلاصه هر فردی به نوعی می کوشد تا با این ترفندهای نانوشته در قانون انتخابات، تبلیغاتی زود هنگام را برای حضور در شورای شهر داشته باشد و خود را برای حضور در صحنه در اذهان مردم جا بندازد.

, کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی هم به فضایی برای اظهار نظر و انتشار مطالب برخی از نامزدهای احتمالی بدل شده است؛ خلاصه هر فردی به نوعی می کوشد تا با این ترفندهای نانوشته در قانون انتخابات، تبلیغاتی زود هنگام را برای حضور در شورای شهر داشته باشد و خود را برای حضور در صحنه در اذهان مردم جا بندازد.,

حضور در نماز جماعات مساجد شلوغ شهر، شرکت در مراسمات ملی و مذهبی، برگزاری جلسات خانگی، ارسال پیامک به اصطلاح کسب رخصت، رایزنی با بزرگان احزاب سیاسی برای جلب نظر جریان سیاسی مد نظر و حمایت آنان از دیگر ترفندهایی است که این روزها بسیاری از چهره های شهر را به تکاپو انداخته است.

,

برخی اعضای فعلی شورای شهر نیز که گویا هنوز مزه شیرین این سمت زیر زبانشان جا خوش کرده است به طور عجیبی فعال تر شدند و خود در قالب خبرنگاری بعضاً حرفه ای(!) طرح ها، حرفها و پیشنهادات خود در جلسات شورا را در شبکه های اجتماعی و گروه های مختلف به اشتراک می گذارند. انتشار تصاویر در صفحه اینستاگرام از دید و بازدیدهای سطح شهر و نشست با اقشار مختلف و پیگیری مسائل و مشکلات آنان هم ترفند دیگری است که این روزها مورد توجه اعضای فعلی شورای شهر و مورد اقبال آنها واقع گردیده است.

, برخی اعضای فعلی شورای شهر نیز که گویا هنوز مزه شیرین این سمت زیر زبانشان جا خوش کرده است به طور عجیبی فعال تر شدند و خود در قالب خبرنگاری بعضاً حرفه ای(!) طرح ها، حرفها و پیشنهادات خود در جلسات شورا را در شبکه های اجتماعی و گروه های مختلف به اشتراک می گذارند. انتشار تصاویر در صفحه اینستاگرام از دید و بازدیدهای سطح شهر و نشست با اقشار مختلف و پیگیری مسائل و مشکلات آنان هم ترفند دیگری است که این روزها مورد توجه اعضای فعلی شورای شهر و مورد اقبال آنها واقع گردیده است.,

واکنش های تند در برخی جلسات شورای شهر برای تیتر شدن در رسانه ها هم از دیگر حربه های این روزهای اعضای شورای شهر است که نمی توان آن را نادیده گرفت، ترفندی که در بسیاری از اعضای شورای شهر طی این سه سال و نیم اخیر یا اصلاً دیده نشده یا ناچیز بوده است.

, واکنش های تند در برخی جلسات شورای شهر برای تیتر شدن در رسانه ها هم از دیگر حربه های این روزهای اعضای شورای شهر است که نمی توان آن را نادیده گرفت، ترفندی که در بسیاری از اعضای شورای شهر طی این سه سال و نیم اخیر یا اصلاً دیده نشده یا ناچیز بوده است.,

رسانه های خبری استان هم هر از چند گاهی گمانه زنی ها و لیست های متعددی و باند بالایی از اعضای شورا را منتشر می کنند، با این حال بر اساس برخی تحلیل ها به نظر می رسد انتخابات آینده شورای شهر و روستا شاهد شکسته شدن رکورد تعداد افراد ثبت نامی برای این همه پرسی باشد، انتخاباتی که نمی توان در آن نقش شعار «هرکس قومش بیش، رأیش بیشتر» را در نادیده گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه