اخبار داغ

با حمایت بسیج سازندگی بهمئی صورت گرفت؛

اقتصاد مقاومتی درقالب طرح ترشی سازی به کمک خانواده بهمئی شتافت+تصاویر

اقتصاد مقاومتی درقالب  طرح ترشی سازی به کمک خانواده بهمئی شتافت+تصاویر
یک خانواده بیکار بهمئی با دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی و تولید انواع ترشی و خیار شور توانستند مشکلات اقتصادی خانوار خود را برطرف کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای ماغر،در ادامه بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان بهمئی سراغ یکی از دریافت کنندگان تسهیلات صنایع تبدیلی زیتون در شهر لیکک رفتیم که توانست با تولید انواع ترشی خانواده 4نفره خود را از فقر و بیکاری نجات دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر,

 

,

خانم داستان در این زمینه به خبرنگار آوای ماغر گفت: شوهرم کارگر ساختمان است که شرایط رکود حاکم بر بازار ساخت و ساز مسکن با بیکار کردن نان آور خانواده ما، بر زندگی ما هم تاثیر منفی گذاشت.

, آوای ماغر,

 

,

وی افزود: قبل از اینکه این کار رو شروع کنم، آرزو می کردم بتوانم از توانمندی و ظرفیت خود جهت کمک به اقتصاد خانواده ام استفاده کنم اما نداشن حداقل سرمایه برای شروع کار مانع از تحقق رویاهایم می شد.

,

 

,

داستان خاطرنشان کرد: چند سالی بود که ترشی سازی یاد گرفتم اما تولید من تنها در حد مصرف خانوار خودمان بود.

,

 

,

وی افزود: در سخت ترین شرایط اعطای تسهیلات بانکی کشور، بسیج سازندگی شهرستان به کمک خانواده ما آمد که با دریافت یک فقره از تسهیلات بسیج در قالب صنایع تبدیلی و ترشی سازی زیتون توانستم ابزار کافی برای راه اندازی یک کارگاه کوچک تولید ترشی خرید کنم.

,

 

,

 داستان گفت: محصول ارزشمند اصلی ما ترشی زیتون است که زیتون خام مورد نیاز را از باغداران شهرستان بهمئی خرید کردم و خوشبخانه امسال بر خلاف سالهای قبل هیچ زیتونی روی دست باغداران نماند.

,

 

,

این فعال اقتصادی افزود: زیتون باغات بهمئی هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ شکل ظاهری مورد پسند مشتریان است و محصولات تولیدی ما به راحتی در بازار به فروش می رسد.

, .,

 

,

داستان گفت: باتوجه به محدودیت های موجود در نگهداری میوه زیتون جهت ساخت ترشی در تمامی فصل های سال، با همکاری همسر و فرزندانم  در کنار این کار به تولید ترشی از میوه های مختلف و خیارشور به صورت سنتی در  خانه مشغول هستیم.

,

 

,

وی گفت:درآمد ترشی سازی در بهمئی رضایت بخش است و به کسانی که بیکار هستند توصیه می کنم مانند خانواده ما با همکاری اعضای خانواده، هم خود را مشغول کنند و هم به اقتصاد خانواده کمک کنند.

,

 

,

داستان تصریح کرد: ما با دریافت 10 میلیون تومان تسهیلات بانکی از بسیج سازندگی توانستیم کارگاه خانگی خود را راه اندازی کنیم و باتوجه به اینکه مسئولین بسیج سازندگی شهرستان بهمئی در شرایط بد اقتصادی به اقتصاد خانواده ما کمک کردند، از آنها تقدیر و تشکر می کنیم.

,

 

,

تصاویر ضمیمه:

,
,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه