اخبار داغ

رئیس اداره مخابرات بهمئی خبر داد:

ارتقای اینترنت شهرستان بهمئی به نسل چهارم/ شرکت مخابرات پیشتاز در ارائه خدمات مدرن ارتباطاتی به مناطق محروم

ارتقای اینترنت شهرستان بهمئی به نسل چهارم/ شرکت مخابرات پیشتاز در ارائه خدمات مدرن ارتباطاتی به مناطق محروم
رئیس اداره مخابرات بهمئی با اعلام پیشتازی شرکت مخابرات در ارائه خدمات مدرن ارتباطاتی به مناطق محروم، گفت: اینترنت شهروندان بهمئی با نصب تجیهزات مخابراتی لازم به اینترنت نسل چهارم ارتقا یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره مخابرات شهرستان بهمئی صبح امروز در گفت و گوی تفصیلی با خبرنگار آوای ماغر اظهار کرد: تا پایان سال 95 چهار سیستم اینترنت نسل چهار در سطح شهرستان بهمئی راه اندازی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر,

 

,

مهندس سیاوش جهانیان گفت: در مراحل بعد با بهینه سازی و تنظیم آنتن ها کار پوشش حداکثری روستاهای اقماری و در دید شهر لیکک را در دستور کار داریم.

,

 

,

وی افزود: برای دریافت اینترنت نسل چهارم(4G) باید گوشی موبایل مشترکین قابلیت (LTE) داشته و مشترکین با مراجعه به دفاتر خدماتی سیم کارت  خود را با سیم کارت نانو تعویض کنند.

,

 

,

جهانیان خاطرنشان کرد: ساکنین مناطق قلعه ممبی، کت، سرآسیاب و روستاهای تابعه دراوان سال 96 برای اینترنت پر سرعت در دستورکارند.

,

 

,

وی گفت: در حال حاضر اینترنت وای فای با سیم مخابرات استان در سطح شهر لیکک، سیاه شیر، سرآسیاب و شهرک ولی عصر بهمئی تعرفه صددانه یاقوت با تخفیف مناسب را ارائه میدهد.برای نمونه تعرفه 3تا 100 را داریم که با پرداخت 100هزار تومان می توان 100 گیگابایت حجم و 100ساعت مکالمه درون استانی رایگان به مدت یکسال داشته باشند.

,

 

,

رئیس اداره مخابرات شهرستان بهمئی با اشاره به ورودشرکت های وب با کارفرمایی دولت، گفت: به موازات خدمات مخابرات به شهروندان، دولت شرکت های وب را برای روستاها معرفی کرد که تا پایان سال 95 اینترنت  را در روستاهای گرمسیری راه اندازی می کند.

,

 

,

جهانیان ادامه داد: شرکت های وب جهت تبلیغات سرویس اینترنت خود، مودم و سیم کارت رایگان به دهیاران بخش گرمسیری ارائه کرد که مردم روستاها، مدارس و خانه های بهداشت از این سرویس ها استفاده کنند.

,

 

,

جهانیان تصریح کرد: سرعت اینترنت LTE که زیر شاخه ای کامل از نسل چهار است ،  حداکثر سرعت نامی را ارائه می دهد.مثل دریافت بدون تاخیرمسابقات فیلمها و انواع مدیا ؛منوط به اینکه کریدور ارتباطی توان پردازش این میزان سرعت را داشته باشد تا حالت شعار به خود نگیرد.

,

 

,

وی ادامه داد: این سرعت به سان اتومبیلی که با سرعت نامی 300کیلومتر بر ساعت ساخته شود اما با توجه به محدودیت جاده ها و ترافیک در یک منطقه، سرعت بیش از 150رانتواند برود. به هر حال برای تشخیص سرعت ها باید اینترنت LTE سرعت خیلی  محسوس تری نسبت به 3G داشته باشد. تکامل در آینده (long.time.eveloution)

,

 

,

رئیس اداره مخابرات شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات بعد از گذراندن شوک خصوصی سازی ، بهینه سازی سیستم ها و حذف هزینه های زائد از 5سال پیش تاکنون سیاست بهره وری سیستمها، وفاداری و چسبندگی مشتری، درک مشتریان وفادار و در کل سیاست تصمیم دراتاق شیشه ای را دنبال می کند که همه چیز با نظر مشتری ارائه شود تا تاریک خانه ای برای تصمیم گیری نداشته باشد.

,

 

,

جهانیان افزود: شرکت مخابرات با احترام به قاطبه 100میلیون مشترک خود در سراسر کشور و بدون توجه به توجیه اقتصادی، مناطق محروم را از به روز ترین سیستم های خود بهره مند نموده وجهت جذاب کردن رقابت و تنوع محصول به رقبای خودکمک و اجازه استفاده از زیرساختهایش را داده است.

,

 

,

جهانیان خاطرنشان کرد: شرکت هایی مانند رایتل و ایرانسل و....ارتباطی با شرکت مخابرات در حوزه سرویس دهی به مردم و پاسخ گویی ندارندو مستقل عمل می کنند، در شهرستان ما خدمتی مدرنی ارائه نکردند.

,

 

,

وی گفت: در خصوص سیگنال هراسی  انواع و اقسام حرف و حدیثها در خصوص دکل های مخابرات، یک نوع ترس بیمارگونه‌ در جامعه رخ داده است ؛امواج الکترو مغناطیس با میزان ساطع شده بر بافت زنده،وشدت ان در واحد سطح می تواند تومور ساز باشد.

,

 

,

جهانیانی ادامه داد: این در حالی است که تجهیزات مخابرات از نوع مینی و نانو هستند و قدرت امواج ساطع شده از آنها بسیار کم بوده و قابل مقایسه با دکلهای تلویزیونی و سایر دکل ها نمی باشد اما نظر نهایی وتحلیل موضوع  را در این زمینه راسازمان انرژی اتمی اعلام می کند.

,

 

,

رئیس اداره مخابرات شهرستان بهمئی در پایان گفت: بعد از ارائه نسلهای مختلف اینترنت و رقابت شرکتهای مختلف درمرا و منظر مردم مشترک در انتخاب سرویس دهنده و سرویس مختار هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه