اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه:

دستاورد های دولت در سیستان و بلوچستان برابر با صفر است

دستاورد های دولت در سیستان و بلوچستان برابر با صفر است
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور گفت : هیچ اشتغال جدیدی از سوی دولت طی سالهای اخیرایجاد نشده است بیکاری در شهرستان مرزی میرجاوه و استان سیستان و بلوچستان موج می زند و دولت یازدهم نتوانسته هیچ کدام از وعده های ایجاد اشتغال خویش را جامه عمل بپوشاند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از لادیز؛ مولوی عبدالرحیم ریگیان پور امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه در گفتگو با خبرنگار لادیز اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در شهرستان میرجاوه هیچ کاری انجام نداده است و طی سالهای اخیر دولت نتوانسته  وعده های اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان را عملی کند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز, لادیز,

وی با اشاره به تاخیر افتادن افتتاح  تنها بیمارستان شهرستان میرجاوه  افزود : دولت یازدهم نه تنها در زمینه اشتغال بلکه در زمینه خدمت رسانی هم عملکرد ضعیفی داشته است وافتتاح تنها بیمارستان شهرستان میرجاوه  مدت 2 سال تاخیر داشته و همچنان بدون بهره برداری در بلاتکلیفی مانده است .

,

مولوی ریگیان پور گفت : بیکاری جوانان یکی از معضلات بزرگ استان است چرا که یکی از عوامل اعتیاد بیکاری و سردرگمی جوانان می باشد در شرایط فعلی مهمترین دغدغه جوانان شهرستان میرجاوه داشتن شغل پایدار است اما متاسفانه همه جوانان از آن بی بهره هستند.

,

وی  با اشاره به عدم وجود کارخانه و تولیدی  در شهرستان خاطر نشان کرد : گذر مرزی شهرستان میرجاوه هم نتوانسته جوابگوی نیازهای معیشتی و اقتصادی مردم منطقه باشد با وجود اعمال محدودیت ها در این رابطه جوانان شهرستان میرجاوه با مشکلات مالی شدیدی روبرو شده اند .

,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه