اخبار داغ

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان:

پرداخت 30 میلیارد تومان وام به تولیدکنندگان در راستای اقتصاد مقاومتی/ کاهش روند مهاجرت مردم از روستاها به شهر به دلیل اشتغالزایی

پرداخت 30 میلیارد تومان وام به تولیدکنندگان در راستای اقتصاد مقاومتی/ کاهش روند مهاجرت مردم از روستاها به شهر به دلیل اشتغالزایی
جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: سپاه استان در سال گذشته بیش از 30میلیارد تومان وام در اختیار کسانی که مایل به فعالیت در بحث های اقتصادی بودند ، گذاشته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار محمد مطهری، جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با  آرمان کرمان با بیان اینکه دشمن از راه های متعددی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است، گفت: در بعد تهدیدات سخت، نیمه سخت و تهدیدات نرم برای ضربه به نظام تلاش کرد اما موفقیتی کسب نکرد بنابراین نگاه آن ها به  سمت اقتصاد و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق آن بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آرمان کرمان ,

مطهری افزود: در کنار این بحث نفوذ دشمن مطرح شد و باز هم به صورت کمتری در بحث تهدید نرم دشمن کار میکند و دست بردار نیست.

,

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان  در ادامه ابرازکرد: مقام معظم رهبری در این راستا آن دیدمان انقلاب اسلامی و نقشه دشمن را به خوبی تشخیص دادند و برای ما نسخه ای پیچیدند تا حواسمان را جمع کنیم زیرا نگاه دشمن در آینده به مسائل اقتصادی است بنابراین  بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و از همه مسئولین نظام و سران دو قوه و دیگران خواستند همه در این راستا دست به اقدامی بزنند.

,

وی اظهار کرد: سپاه در این راستا خود را بیشتر مسئول می دانست و فرمان ولی را مورد توجه بیشتری قرار داد که خوشبختانه سازمان بسیج با حمایت از افراد زیادی در عرصه های مختلف که می توانند تولیداتی داشته و فعالیت کنند، دست به اقدامات خوبی زد.

,

سردار مطهری در ادامه تشریح کرد: سپاه در عرصه زعفران، پرورش دام سنگین مانند شتر و گاو ، در عرصه دام سبک ، در پروش قارچ، ماهی،  مرغ بومی و پرورش زنبور عسل و در بسیاری عرصه های دیگر اقدامات زیادی انجام داد و وام هایی را در اختیار افراد داوطلب در قالب وام های اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی در اختیار گذاشت و کارهای بسیاری خوبی انجام شد.

,

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: این مسائل باعث شد تا روند مهاجرت مردم ما از روستا به شهر کند شود و مردم در روستاها ماندند و کارهای خوبی شد که تقریبا در سال گذشته بیش از 30میلیارد تومان وام در اختیار کسانی که مایل به فعالیت در بحث های اقتصادی بودند ، گذاشته شد.

,

وی بیان کرد: گاهی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی را در شهرستان ها مشاهده می کنیم که محصولات و تولیدات خود را در معرض دید مردم میگذارند که این کمک خوبی در بحث تولید بوده است و بخشی از اشتغال جوانان را در پی داشته است.

,

سردار مطهری در پایان در رابطه با رتبه فعالیت سپاه استان در راستای اقتصاد مقاومتی نسبت به کل کشور چه میزان است، خاطر نشان کرد: سازمان بسیج این مسئله را مشخص نکرده است اما در کل کشور طبق آماری که شش ماه قبل سردار نقدی اعلام کردند در مسئله اقتصاد مقاومتی و اشتغال حدود 200هزار شغل در کل کشور ایجاد شده است که برای بسیج میزان کمی نیست البته رتبه بندی صورت نگرفته است که متوجه شویم استان کرمان چه جایگاهی را داشته است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه