اخبار داغ

فاطمیه مانند عاشورا باید در دل مردم نهادینه شود/ تأکید کتب اهل تسنن بر شهادت حضرت فاطمه(س)

فاطمیه مانند عاشورا باید در دل مردم نهادینه شود/ تأکید کتب اهل تسنن بر شهادت حضرت فاطمه(س)
این ذاکر اهل‌بیت(ع) گفت: جریانات شهادت حضرت فاطمه(س) در کتب اهل تسنن بیشتر از کتب اهل تشیع اشاره‌شده و درواقع هیچ‌کس جز یکسری معاند بر شهید شدن این بانوی بزرگوار شکی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مردانی، ذاکر و مداح اهل‌بیت(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج مداحان، اظهار کرد: در محرم و صفر شاهد شور و حال مردم متدین ایران جهت هر چه باشکوه برگزار کردن عزای سید شهدا(ع) هستیم و همه می‌کوشند که از این قافله عقب نمانند و هر کس به نحوی سعی در خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بسیج مداحان,


وی افزود: دهه فاطمیه نیز مانند عاشورا باید در دل مردم نهادینه شود بدین گونه که هنگامی‌که دهه فاطمه شروع می‌شود مردم نیز دغدغه فاطمیه داشته باشند.

,
,


مردانی با بیان اینکه شناساندن سیره اهل‌بیت(ع) به مردم یکی از وظایف اصلی مداحان است، تأکید کرد: دغدغه و دل‌شوره فاطمیه جز با شناخت و معرفت بر خصوصیت اخلاقی و منش حضرت فاطمه(س) به دست نمی‌آید.

,
,


این ذاکر اهل‌بیت(ع) ادامه داد: هنگامی‌که به سیره حضرت فاطمه(ص) شناخت پیدا کردیم، این شناخت باعث معرفت و پس‌ازآن باعث ایجاد نیاز می‌شود که این احساس نیاز موجب زنده شدن دهه فاطمیه می‌شود.

,
,


وی با اشاره به اینکه متأسفانه عده‌ای رحلت حضرت فاطمه(س) را به دلیل فوت طبیعی می‌دانند، افزود: این سخنان از دو جریان عمده نشئت می‌گیرد که جریان اول، جریان فکری نفاق‌افکنانه است که ریشه در تفکرات وهابیت دارد و آن‌ها می‌کوشند با ایجاد نفاق و شبهاتی، میان شیعه و سنی اختلاف بیفکنند.

,
,


مردانی یادآور شد: دومین جریان از بی‌سوادی و عدم آگاهی صحیح مردم نشئت می‌گیرد، اکثر این افراد تحت تأثیر سایت‌ها و شبکه‌ها معاند و وهابی قرار می‌گیرند و دشمن از عدم آگاهی مردم استفاده می‌کند تا ایمان قلبی جوانان ما را از میان ببرد.

,
,


این ذاکر اهل‌بیت(ع) با تأکید بر اینکه در کتب مرجع اهل سنت نیز بر شهادت حضرت فاطمه(س) اشاره‌شده است، بیان کرد: جریانات شهادت حضرت فاطمه(س) در کتب اهل تسنن بیشتر از کتب اهل تشیع اشاره‌شده و درواقع هیچ‌کس بر شهید شدن این بانوی بزرگوار شکی ندارد به‌جز یک سری معاند و منافق که اهداف دیگری را از مطرح کردن این مسئله دنبال می‌کنند.

,
,


وی خاطرنشان کرد: در دهه فاطمیه نباید وحدت را قربانی، کمیت و کثرت مجالس کنیم و با اهانت به مقدسات اهل تسنن باعث دامن زدن به اختلافات شیعه و سنی شویم که لازمه آن بالا بردن آگاهی‌هایمان نسبت به این دهه است.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه