اخبار داغ

در میان انتظار ۱۰ ساله مردم؛

متروی کرج همچنان روی ریل بی‌ تدبیری

متروی کرج همچنان روی ریل بی‌ تدبیری
درحالیکه پروژه قطار شهری کرج بیش از ۱۰ سال است کلنگ زنی شده و گرفتار اما و اگرهای زیادی است اجناس آن به مزایده و فروش گذاشته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ درحالیکه پروژه قطار شهری کرج بیش از ۱۰ سال است کلنگ زنی شده و گرفتار اما و اگرهای زیادی است اخباری مبنی به مزایده و فروش اجناس این پروژه به گوش می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

پروژه قطار شهری کرج با گذشت یک دهه روی ریل بی تدبیری اعم از نبود اعتبار مالی، اختلاف مسئولین شهرداری کرج و شرکت پیمانکار و …قرار گرفته و اخیرا در ایستگاه شورای شهر کرج بلاتکلیف مانده است چرا که بهمن ماه سال جاری جلسه تعیین تکلیف آن نیز با عدم حضور اعضای شورا و متولیان این امر به تعطیلی کشیده شد تا مردم بار دیگر چشم انتظار به ثمر رسیدن قطار شهری کرج باشند.

,

سجادی مدیر عامل شرکت سابیر در حاشیه این جلسه به خبرنگاران اعلام کرده بود فسخ یک جانبه پیمان کاملاً غیر قانونی است و از خود دفاع می‌ کنیم و همچنان درخواست می‌کنیم که مطابق قرارداد رفتار کنند.

,

و اما با وجود چالش هایی که ۱۰ سال گریبانگیر قطار شهری کرج است و بی تدبیری مسئولین برای معضلی که می تواند گره گشای بار ترافیکی این کلانشهر باشد ۸ اسفند ماه ۹۵ اجناس این پروژه به مزایده و فروش گذاشته شد.

,

, ,

در آگهی مزایده آمده است فروش اجناس در پروژه ههای قطار شهری کرج لاستیک بارز کردستان و سد البر مازندران شامل: تاور کین – بچینگ پلانت – مجموعه کامل تولید مصالح ۲۰۰ تنی – ماسه ساز خرگوشی و سنگ شکن فکی و سیلوی سیمان ۱۰۰ تنی – لوازم و اثاثیه اداری، فنی، مستعمل و اسقاط – ستون فلزی – ضایعات آهن و درب و پنجره، پلاستیک، تخته قالب بندی و پلی اتیلن – تانکر آب و سوخت ، بشکه فلزی ۲۲۰ لیتری خالی خواهد بود.

,

, ,

مزایده پروژه مترو کرج درحالیست که کلنگ احداث و آغاز پروژه قطار شهری کرج در سال ۱۳۸۵ به زمین خورد اساسنامه خط ۲ قطار شهری کرج و حومه در سال ۱۳۸۰ به تصویب رسید و مردادماه سال ۸۵ کُلنگ این پروژه زمین زده شد و مقرر شد این پروژه در اواخر سال ۱۳۸۹ مورد بهره‌ برداری قرار گیرد اما هنوز صدایی قطار در دالان‌ های زیرزمینی شهر به گوش نمی‌ رسد.

,

حال باید دید قطار شهری کرج به عنوان پروژه‌ بلاتکلیف که حاشیه‌ های زیادی به دنبال داشته و با گذشت بیش از یک دهه هنوز اندر خم یک کوچه مانده و کمتر از یک سال می‌ شود که روند اجرایی‌اش به دلایل نامعلومی متوقف‌ شده است در انتظار چه وقایع تلخ دیگری خواهد بود؟

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه