اخبار داغ

فرماندار قم:

باید برخورد لازم با روزنامه شاخه سبز صورت بگیرد / هرگونه توهین و بداخلاقی محکوم است

باید برخورد لازم با روزنامه شاخه سبز صورت بگیرد / هرگونه توهین و بداخلاقی محکوم است
فرماندار قم بابیان این‌که هرگونه توهین و بداخلاقی محکوم است، گفت: به‌طورقطع و یقین توهین و بداخلاقی علیه هر شخص یا گروهی محکوم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سیار در گفتگو با قم فردا، با اشاره به توهین روزنامه شاخه سبز به مردم منطقه نیروگاه، اظهار داشت: به‌طورقطع و یقین توهین و بداخلاقی علیه هر شخص یا گروهی محکوم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اخلاق‌گرایی و احترام متقابل را لازمه اقدامات فرهنگی دانست و ادامه داد: اخلاق و سیره‌ای خوب و پسندیده درواقع جزء آن ویژگی‌هایی است که بارها در روایات و احادیث اهل‌بیت (ع) نیز بر آن تأکید شده است.

,

سیار تصریح کرد: هر نوع بداخلاقی، اهانت، توهین و بی‌احترامی به هر جامعه‌ای موردپسند هیچ شخصی و نهادی نیست و باید از آن پرهیز شود.

,

وی با دعوت از رسانه‌ها و مردم به خویشتن‌داری در این خصوص، ابراز داشت: رسانه‌ها نباید با پرداختن بیش‌ازحد به این موضوع فضای جامعه را درگیر این اتفاق بکنند.

,

فرماندار قم افزود: باید برخورد لازم با این روزنامه صورت بگیرد و حتماً تذکرات لازم توسط مقام‌های مسئول داده خواهد شد.

,

وی از پیگیری جدی این اتفاق خبر داد و گفت: آقای استاندار، شخص بنده و سایر افرادی که در شهر مسئولیت دارند پیگیر این بداخلاقی صورت گرفته هستیم.

,

سیار پرهیز از قومیت‌گرایی را لازم دانست و اظهار داشت: مقام معظم رهبری هم‌بارها موضوع پرداختن به قومیت‌گرایی و محله گرایی را تقبیح کردند.

,

وی ادامه داد: همه ما از قومیت‌های مختلف زیر یک پرچم، نظام و رهبر زندگی می‌کنیم و در چنین شرایطی هرگونه جسارت پسندیده نیست و قطعاً برخورد لازم در حد خودش با این موضوع هم صورت خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه