اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر؛

دولت یازدهم خدمات ملموسی به نقاط محروم سیستان و بلوچستان ارائه نکرد/ از فرصت های جوان ترین شهر کشور برای اشتغال جوانان استفاده نشد

دولت یازدهم خدمات ملموسی به نقاط محروم سیستان و بلوچستان ارائه نکرد/ از فرصت های جوان ترین شهر کشور برای اشتغال جوانان استفاده نشد
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: متاسفانه دولت یازدهم در طول چهار سال نتوانست خدمات ملموسی را به نقاط محروم استان سیستان و بلوچستان ارائه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی شمس الحق دامنی در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار کرد: بر خلاف وعده ایی که در ابتدای دولت یازدهم  مطرح شد؛ خدمات رسانی با ضریب بالا و به صورت ویژه به استان های محروم از جمله استان سیستان و بلوچستان صورت نگرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پهره,

وی گفت: ایرانشهر جوان ترین شهر کشور است و به همان نسبت جوانان تحصیلکرده جویای کار را هم در خود دارد که می طلبید ضمن رونق کارخانه های موجود؛ دو الی سه کارخانه دیگر هم ایجاد می شد که متأسفانه این وعده ها محقق نشد و همچنان وضعیت بیکاری نسل جوان به قوت خود باقی است.

,

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر ادامه داد: کارخانه نساجی بافت بلوچ یکی از کارخانه های قدیمی شهرستان ایرانشهربا ظرفیت دو هزار کارگر است که همچنان بعد از گذشت سه سال و اندی هنوز به جمعیت 300 نفری آن افزوده نشده است.

,

مولوی دامنی با اشاره به این نکته که در جوان ترین شهر کشور هیچ پیشرفت ملموسی در همه عرصه ها مشهود نیست افزود: بنا به وعده ها قرار بود با ضریب دو و سه به استان های محروم نگاه شود اما این اتفاق نیافتاد تا اینکه به پایان دولت یازدهم نزدیک شدیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه