اخبار داغ

اظهارات متناقض در بهره برداری از جاده کوهدشت، خرم آباد؛

پرحادثه ترین جاده لرستان در پیچ وعده ها

پرحادثه ترین جاده لرستان در پیچ وعده ها
جاده کوهدشت، خرم آباد به عنوان پرحادثه ترین محور مواصلاتی لرستان در ایام نوروز 95، در پیچ وعده های 10 ساله ی افتتاح مانده تا هم چنان مرگ در این جاده، سبقت از مسافران بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل آسوبان، افتتاح جاده ی کوهدشت، خرم آباد با عبور روزانه 10 هزار خودرو، یکی از وعده های بر زمین مانده ی دولت های مختلف در شهرستان کوهدشت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آسوبان,

پروژه های عمرانی لرستان در مُحاق

, پروژه های عمرانی لرستان در مُحاق,

جاده ای که کلنگ آن در سال 85 و با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان بر زمین زده شد؛ تا بار دیگر پروژه های عمرانی در لرستان، سال ها در محاق افتتاح باشد و وعده های بدون عمل در این استان یکه تازی کند.

,

بنابراین گزارش، پروژه ی جاده ی کوهدشت، خرم آباد، قرار بود در سال 90 به اتمام برسد؛ اما با وجود گذشت 10 سال از شروع این پروژه، هم چنان آمار بالای تصادف و کشته شدن مسافران در این محور 85 کیلومتری، خانواده های بسیاری را داغدار کرده است.

,

جاده کوهدشت، خرم آباد

, جاده کوهدشت، خرم آباد,

بی اعتباری جان در جاده

, بی اعتباری جان در جاده,

در یکی از تصادف های خونین که در دی ماه سال جاری در جاده کوهدشت، خرم آباد رخ داد؛ سه نفر کشته و یک تن نیز زخمی شد و آمار کشته شدگان در طول یک ماه اخیر در این جاده به 30 تن رسید.

,

یکی از شهروندان کوهدشت در این خصوص به خبرنگار آسوبان می گوید: تصادفات رانندگی در محور کوهدشت، خرم آباد بیداد می کند و سال های وعده، شهروندان را برای افتتاح این پروژه ناامید کرده است.

,

وی با بیان اینکه 10 سال چشم انتظاری برای جاده، باعث داغدارشدن خانواده های بسیاری شده؛ خاطرنشان کرد: در طول این سال ها تنها رهاورد جاده برای مسافران، مرگ و زخمی شدن بوده است.

,

این شهروند ضمن گلایه از تأخیر در افتتاح جاده و وعده های مسئولان، تصریح کرد: آیا جان مسافران در جاده کوهدشت، خرم آباد اعتباری ندارد؟!

,

جاده کوهدشت، خرم آباد

, جاده کوهدشت، خرم آباد ,

افتتاح در دولت دهم!

, افتتاح در دولت دهم!,

جاده‌ی خرم‌آباد‌،کوهدشت به گفته‌ی محمد اصلانی، معاون عمرانی استاندار لرستان، حدود 100 کیلومتر است و طبق گفته الهیار ملکشاهی، نماینده مردم شهرستان های کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، این پروژه در زمره پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفته تا در پایان دولت دهم؛ دولت محمود احمدی‌نژاد افتتاح شود!

,

عمر دولت دهم در 4 سال گذشته به پایان رسید و هیچ‌کدام از وعده‌های مسئولان عملی نشد تا این بار، مدیرکل پیشین راه و شهرسازی استان لرستان، شهرام ملکی، از افتتاح پروژه تا پایان سال 95 بگوید و یک وعده‌ی جدید به عمر این پروژه ی 10 ساله افزوده شود.

,

بنابراین گزارش، پس از وعده های بی سرانجام در افتتاح این جاده، صحبت الله بزرگ‌زاده، معاون اداره کل راه و شهرسازی لرستان در فروردین 95 از بهره برداری کامل جاده تا پایان سال جاری بر اساس برنامه‌ریزی‌ها خبر داده و گفته بود بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این پروژه راه‌سازی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

,

جاده کوهدشت، خرم آباد

, جاده کوهدشت، خرم آباد ,

تناقض مسئولان در وعده های ناتمام

, تناقض مسئولان در وعده های ناتمام,

این سخنان در حالی مطرح شده که در حال حاضر، فقط سه هفته به پایان سال 95 باقی است و هنوز خبری از بهره برداری کامل از این جاده به چشم نمی خورد.

,

از سوی دیگر، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، در مرداد ماه سال جاری و در گفت و گو با خبرگزاری مهر، بهره برداری از جاده ی کوهدشت، خرم آباد را در خردادماه سال ۹۶ اعلام کرده است!

,

هم چنین، الهیار ملکشاهی، در دی ماه سال 93 و در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا از تکمیل جاده ی کوهدشت، خرم آباد در سال 94 خبر داده و گفته بود با وجود سختی‎های فراوان چهارخطه خرم‎آباد - کوهدشت جزو پروژه‎های مهر ماندگار شد و تا اواسط سال 94 تکمیل خواهد شد.

,

این تناقض صحبت های مسئولان در حالی ارائه می شود که ۱۰ سال از عمر عملیات چهار خطه کردن جاده خرم‌آباد، کوهدشت گذشته، اما این پروژه هنوز نتوانسته به پایان برسد و هم چنان بهره برداری از آن در دست اقدام و وعده های بی سرانجام است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه