اخبار داغ

فرماندار آران و بیدگل:

ضعف مدیریت علوم پزشکی کاشان از عوامل کمبودهای حوزه سلامت آران و بیدگل است

ضعف مدیریت علوم پزشکی کاشان از عوامل کمبودهای حوزه سلامت آران و بیدگل است
ابوالفضل معینی نژاد گفت: مدیریت ضعیف دانشگاه علوم پزشکی کاشان یکی از عوامل کاستی های حوزه بهداشت و درمان آران و بیدگل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خطب شکن، فرماندار آران و بیدگل با ابراز نارضایتی از وضعیت حوزه بهداشت و درمان شهرستان اظهار کرد: نارضایتی از وضعیت و امکانات بهداشتی و درمانی شهرستان از سال های گذشته وجود داشته و بارها در جلسات مختلف به مسئولان گوشزد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,
ابوالفضل معینی نژاد مدیریت ضعیف دانشگاه علوم پزشکی کاشان را یکی از عوامل این موضوع عنوان کرد و گفت: پیگیری های بسیاری برای جذب اعتبار بیمارستان های ثامن الائمه(ع) و امام حسن(ع) صورت گرفته ولی متاسفانه روند جذب بودجه های تخصیص یافته نامطلوب است.
,
وی در مورد مشارکت خیران در این طرح تصریح کرد: هنوز مبالغی از سهم خیران برای تکمیل این طرح پرداخت نشده است که نیازمند توجه و فعالیت بیشتر این افراد در تکمیل طرح هاست.
 
,
,
فرماندار آران و بیدگل در مورد آمادگی شهرستان برای مقابله با شرایط بحرانی خاطرنشان کرد: با توجه به این که آران و بیدگل در معرض خطر بلایای طبیعی قرار دارد باید با ارتقای امکانات و آمادگی مردم از میزان تلفات احتمالی در حوادث غیرمترقبه جلوگیری کرد.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه