اخبار داغ

ستاد نماز جمعه میامی به عنوان ستاد نمونه استانی معرفی شد

ستاد نماز جمعه میامی به عنوان ستاد نمونه استانی معرفی شد
رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان میامی از انتخاب ستاد نماز جمعه این شهرستان به عنوان نمونه استانی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباص صائمی در گفتگو با خبرنگار میامی جوان،  با بیان این خبر گفت: به دنبال هم دلی و هم راهی همه اعضای ستاد نماز جمعه میامی و ارتقاء فعالیت های این مجموعه در خدمات رسانی به نمازگزاران و افزایش کیفی نماز جمعه ، ستاد میامی به عنوان نمونه در استان معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میامی جوان,

وی افزود: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته درستادهای نماز جمعه استان سمنان، ستاد نماز جمعه میامی از بین 19 ستاد نماز جمعه  به عنوان ستاد نمونه استان معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

,

صائمی ضمن قدردانی از فعالیت اعضا و خادمان نماز جمعه خصوصا معاونت ها اظهار امیدواری کرد که در آینده شاهد رشد کمی و کیفی نماز جمعه بیش از گذشته در میامی باشیم.

,

مسئول ستاد نماز جمعه میامی یادآور شد: بر اساس پارامترهایی که ستاد نماز جمعه در تهران مقرر کرده ستادهای استانی بررسی می شوند و به تهران اعلام می شوند و در آنجا نیز با توجه به مشخصه های مورد نظر مجددا مورد ارزیابی قرار گفته و ستاد نمونه استانی معرفی می شود که در این دوره در استان سمنان ستاد نماز جمعه  میامی به عنوان ستاد نمونه انتخاب و معرفی شد.

,

صائمی افزایش تعداد نمازگزارن نماز جمعه، برنامه های انجام شده در طی سال، برگزاری دو همایش اعضای ستاد نماز و همایش ائمه جمعه استان و... را از مواردی  دانست که ستاد نماز جمعه میامی به عنوان ستاد نمازجمعه نمونه معرفی شده است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه