اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان:

نمایش «حوالی فرودگاه پنج صبح» از دلیجان به همایش ملی راه یافت

نمایش «حوالی فرودگاه پنج صبح» از دلیجان به همایش ملی راه یافت
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان از راهیابی نمایش «حوالی فرودگاه پنج صبح» به اولین همایش ملی «موج» در بندر عباس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حمید صادقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان گفت: نمایش تئاتر «حوالی فرودگاه پنج  صبح» به کارگردانی عبدالرضا فتحی و با حضور پنج بازیگر به روی صحنه رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

 

,

صادقی با اشاره به اینکه این نمایش از بین ۲۰۰ اثر به بخش نهایی جشنواره راه پیدا کرده است، گفت: این نمایش به موضوعات اجتماعی چون تحکیم خانواده و خیانت در همسران و با نیم نگاهی به طلاق اجرا شده است.

,

 

,

وی ادامه داد: جشنواره ملی تئاتر کاربردی "موج " با هدف بهره برداری از ظرفیت های هنر نمایش در پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی پس از بازبینی و داوری آثار هنرمندان تئاتر سراسر کشور در چهار بخش به صورت رقابتی برگزار می‌شود.

,

 

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان بیان کرد: جشنواره ملی تئاتر کاربردی "موج "  ۲۰ تا ۲۲ اسفند در بندرعباس برگزار می شود.

,

 

,

صادقی با بیان اینکه بیش از ده گروه نمایشی در شهرستان فعالیت دارند خاطرنشان کرد: همچنین دو سالن ۸۰ نفره در مجتمع غدیر و سالن ۱۵۰ نفره نگارخانه در کتابخانه عمومی دلیجان نیز برای اجرای نمایش در شهرستان وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه