اخبار داغ

فرماندار میامی:

بسیاری از مشکلات میامی در تداخلات اداری است/به دنبال نشاندن مردم ومسئولان سر یک میز هستیم

بسیاری از مشکلات میامی در تداخلات اداری است/به دنبال نشاندن مردم ومسئولان سر یک میز هستیم
فرماندار شهرستان میامی با بیان اینکه به دنبال نشاندن مردم ومسئولان سر یک میز هستیم، گفت: برطرف کردن برخی مشکلات شهرستان نیاز به باز کردن گره های اداری دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد مهدی کریمی در گفتگو با خبرنگار میامی جوان با بیان اینکه  برنامه ای آماده شده است که هر هفته یک مدیر کل در میامی حاضر شود، گفت: اگر هرمدیر یک مشکل را حل کند در پایان سال بسیاری  از مشکلات شهرستان حل خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میامی جوان,

وی به جلسات تجمیعی مدیران کل برای حل مشکلات اشاره کرد و افزود: باتوجه  مدیران کلی که  دعوت می کنیم چندمشکل را آماده کرده و طرح موضوع می کنیم  وبعد از تجزیه وتحلیل  به دنبال خروجی از جلسه هستیم.

,

کریمی به چندین طرح و روش برای رسیدگی سریعتر به مشکلات مردم اشاره کرد و ابراز داشت: شهرستان را به ده منطقه تقسیم کردیم که با دعوت از مدیران کل مشکلات روستاها را در هر روستا حل کنیم.

,

فرماندار شهرستان میامی روش دیگر برای حل مشکلات مردم را برگزاری شورای اداری در مناطق روستایی اشاره وتصریح کرد: تا به امروز سه شورای اداری در مناطق روستایی برگزار شده است تا مردم بتوانند حتی شخصا مشکلات خودرا مطرح کنند .

,

وی با بیان اینکه همه دهیاری ها را برای حضور در شورای اداری دعوت می کنیم، افزود: به دنبال نشاندن مردم ومسئولان سر یک میز هستیم.

,

کریمی با اشاره به اینکه این جلسات بصورت عمومی و تخصصی برگزار می شود، گفت:  به دنبال برگزاری این جلسات در سه سطح تک تک مدیران کل، مجموعه مدیران کل در مجموعه فرمانداری و سطح مجموعه مدیران کل در روستاها هستیم.

,

فرماندار میامی برطرف کردن برخی مشکلات را صرفا نبود منابع مالی ندانست وابراز داشت: برطرف کردن برخی مشکلات نیاز به باز کردن گره های اداری دارد که  این گره ها  جسارت مدیران ضمن رعایت قوانین را می خواهد و باید تداخل های اداری را کم کنم زیرا خیلی از مشکلات ما تداخل اداری است.

,

وی در پایان ابراز داشت: برخی از مشکلات و پرونده هاعمرش به بیش از 10 سال می رسد که با این روش های به دنبال رفع مشکلات وگره هایی هستیم که سال ها باز نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه