اخبار داغ

شهرستان زابل میزبان چهلمین دوره مسابقات سراسری قران کریم شد

شهرستان زابل میزبان چهلمین دوره مسابقات سراسری قران کریم شد
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زابل عنوان کرد: چهلمین دوره مسابقات سراسری قران کریم در شهرستان زابل با حضور قران دوستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اوشیداحجه الاسلام اسماعیل بامری  اظهار داشت: چهلمین دوره مسابقات سراسری قران کریم در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، معارف قران و عترت برگزار می شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات همراه با جشنواده هنرهای تنغیمی اسلامی در رشته های همسرایی و همخوانی قران کریم، اذان، دعاخوانی، انشاد، انفرادی، آثار کوتاه رسانه ای و مقطع خوانی گروهی قران می باشد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زابل با بیان اینکه، زمان ثبت نام ۱۲ بهمن تا ۲۰ فروردین سال بعد است ادامه داد: زمان برگزاری مرحله شهرستانی فروردین ماه و اردیبهشت سال آینده خواهد بود.

حجه الاسلام بامری خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این دوره از مسابقات می توانند از طریق سایت رسمی مسابقات قران و مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان نام نویسی کنند.

وی در پایان گفت: قران چراغ هدایت است بنابراین با تدبر در آیات آن می توان در راه درست قرار گرفت و از راه هایی که انسان را به انحطاط و انحراف می کشاند دوری کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه