اخبار داغ

برگزاری جشنواره قرآن، نماز و عترت در اندیمشک / دانش‌آموزان اندیمشک با محرومیت‌های مختلف مواجه‌اند

برگزاری جشنواره قرآن، نماز و عترت در اندیمشک / دانش‌آموزان اندیمشک با محرومیت‌های مختلف مواجه‌اند
رئیس آموزش و پرورش اندیمشک در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: دانش‌آموزان شهرستان اندیمشک در حوزه امتحانات و کنکور با محرومیت‌های مختلف مواجه‌اند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اندیمشک جوان : رئیس آموزش و پرورش اندیمشک در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: دانش‌آموزان شهرستان اندیمشک در حوزه امتحانات و کنکور با محرومیت‌های مختلف مواجه‌اند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندیمشک جوان,

 محمد قلاوند در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه شهرستان اندیمشک در حوزه آموزش و پرورش، دارای مشکلات و محرومیت گسترده است، گفت: برای رفع کاستی‌ها و توسعه خدمات در این زمینه ، برنامه های مختلفی با حضور کارشناسان برگزار و به زودی طرح‌های مختلفی در این زمینه، اجرا خواهد شد.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه دانش آموزان آینده سازان این مرز و بوم هستند، گفت: در همین زمینه متناسب با نیازهای شهروندان و دانش‌آموزان واحدهای مختلف تحصیلی خدمات آموزش و پرورش اندیمشک تقویت خواهد شد.

,

قلاوند در ادامه با اشاره به برگزارش جشنواره قرآنی در اندیمشک گفت: این دور از مسابقات در بخش‌های تفسیر،  قرائت، حفظ عمومی، حفظ ویژه،نهج البلاغه، احکام، اذان،  مداحی و ترتیل با حضور یک هزار و ۳۰۰ دانش آموز دختر و پسر به میزبانی اندیمشک برگزار خواهد شد.

,

شهرستان اندیمشک قطب دوم استان و جشنواره در ۳ قطب و در هر قطب با حضور ۱۳ شهر از استان برگزار می‌شود همچنین مراسم افتتاح جشنواره با حضور ۶۵۰ دانش آموز پسر در روز چهارشنبه ۱۱ اسفند برگزار خواهد شد.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه اندیمشک شهر یکهزار شهید است، افزود: ادای احترام به شهدای گمنام و یک هزار شهید اندیمشک و تقدیر از شش شهید مدافع حرم اندیمشک از دیگر بخش‌های این جشنواره است.

,

رئیس آموزش و پرورش اندیمشک با اشاره به لزوم برنامه ریزی فرهنگی و قرآنی برای دانش آموزان گفت: توجه ویژه به مباحث قرآنی و اسلامی می تواند نقش موثری در تربیت فرزندان ما داشته باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه