اخبار داغ

فرماندار ابوموسی؛

امنیت محور اساسی توسعه است

امنیت محور اساسی توسعه است
فرماندار شهرستان ابوموسی گفت: امنیت و آرامش محور اساسی و اصلی توسعه هر جامعه ای است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافذ آنلاین، محمد سعیدی فرماندار شهرستان ابوموسی در دوازدهمین جلسه شورای اداری و در جمع مدیران شهرستان با اشاره به اهمیت فراوان وجود امنیت در یک جامعه؛ گفت: امنیت و آرامش محور اساسی و اصلی سرمایه گذاری، پیشرفت و توسعه و تعالی در هر جامعه ای است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافذ آنلاین,

فرماندار ابوموسی اظهار کرد: مساله تامین امنیت از جایگاه بسیار بالایی در بین جوامع بشری برخوردار است، چراکه بدون امنیت هیچ جامعه ای نمی تواند به رشد، بالندگی و توسعه دست یابد.

,

سعیدی با اشاره به وجود امنیت پایدار در شهرستان ابوموسی و کل کشور؛ افزود: این آرامش و امنیت به یقین مرهون تلاش و کوشش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

,

وی امنیت را لازمه توسعه پایدار در کشور دانست و تصریح کرد: در صورت وجود ناامنی بستر رشد و توسعه در هیچ جامعه ای فراهم نخواهد شد.

,

رئیس شورای اداری ابوموسی عنوان کرد: مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان باید با پیگیری مطالبات مردمی و خدمت به مردم و انجام وظایف خود به نحو شایسته به رشد و توسعه شهرستان کمک کنند.

,

فرماندار ابوموسی با اشاره به سفر هیئت ها و شخصیت های مختلف ملی و استانی به شهرستان در سال جاری؛ بیان کرد: امروز شاهد به بار نشستن نتیجه این سفرها هستیم و امیدواریم مردم شهرستان در سال ۹۶ نتیجه این سفرها را مشخصاً مشاهده و لمس نمایند و شاهد تحول در بخشهای مختلف زیرساختی شهرستان باشیم.

,

سعیدی تصریح کرد: به رغم وجود مشکلات مالی سنگین دولت اما بنا به اهمیت خاص و استراتژیک شهرستان ابوموسی تمامی دستگاههای اجرایی که دارای پروژه عمرانی می باشند مطالبات خود را دریافت کرده اند و ده ها پروژه عمرانی در بخشهای مختلف شهرستان در حال اجرا می باشد یا در سال آینده اجرا خواهد شد.

,

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ از همه مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان خواست که به برگزاری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم شهرستان در پای صندوق های رای کمک نمایند.

,

رئیس شورای اداری ابوموسی با اشاره به نزدیک شدن به ایام عید و تعطیلات نوروزی، گفت: همه مدیران شهرستان نسبت به اجرا نمودن مصوبات ستاد تسهیلات نوروزی اهتمام ویژه داشته باشند.

,

فرماندار ابوموسی با اشاره به ایجاد ظرفیت های بسیار خوب در بخش ترابری هوایی و دریایی در شهرستان، افزود: در ایام عید امسال شهروندان و خانواده ها دغدغه خروج از شهرستان را نخواهند داشت.

,

سعیدی با اشاره به فرصت مدیریت مدیران در شهرستان، خاطر نشان کرد: در بحث توسعه شهرستان و خدمت به مردم با هیچ دستگاه و مدیری تعارف نداشته و مماشات نخواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه