اخبار داغ

برگزیده مسابقات نقاشی ژاپن:

«سیاره آبی زمین از آنِ کیست؟»/ شادی مردم ایران بهترین موضوع نقاشی است

«سیاره آبی زمین از آنِ کیست؟»/ شادی مردم ایران بهترین موضوع نقاشی است
رادمهر برگزیده سمیرمی مسابقات نقاشی ژاپن گفت: با عشق و علاقه وجودی خود بر سکوی افتخار بین المللی نقاشی ژاپن ایستادم و از این مهم بسیار خوشحال و خرسندم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا رادمهر، دانش آموز برگزیده مسابقات نقاشی ژاپن و از اعضای فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان، در گفت و گو با سمیرم خبر اظهار کرد: بیش از پنج سال است که در کانون پرورشی کودک و نوجوان شماره ۲ سمیرم عضو هستم و پس از یک سال فعالیت به کشیدن نقاشی در این کانون پرداختم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سمیرم خبر,

دارنده دیپلم افتخار مسابقات بین المللی ژاپن در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در این مسیر افزود: نقاشی با زندگی من عجین شده به طوری که بیش از نیمی از اوقات فراغتم را در خانه به کشیدن نقاشی سپری می کنم در حالی که اغلب هم سن و سالان من سرگرمی های دیگری مانند تلوزیون و فضای مجازی را برای سپری کردن اوقات فراغتشان انتخاب می کنند.

,

این هنرمند سمیرمی در رابطه با نقاشی خود که برای مسابقات ژاپن به تصویر کشیده بود، گفت: پس از مطلع شدن از برپایی این مسابقات نقاشی با عنوان «سیاره آبی زمین از آن کیست؟» را به صفحه تصویر کشیدم و خوشبختانه از بین بیش از ۱۷ هزار و یکصد اثر که در این مسابقه شرکت داده شده بود مقام اول را کسب کردم.

,

دارنده دیپلم افتخار مسابقات بین المللی نقاشی با اشاره به مشوق های اصلی خود در راه رسیدن به این پیروزی خاطر نشان کرد: در مدرسه با توجه به خوب بودن نقاشی هایم، من را برای شرکت در مسابقات نقاشی می فرستادند و همین اتفاق سکوی پرتابی برای من بوده تا بتوانم انگیزه دو چندانی برای کشیدن نقاشی پیدا کنم.

,

این هنرمند سمیرمی در ادامه با اشاره به این که در این چهار سال چندین بار از فعالیت در عرصه نقاشی دل سرد شده، گفت: از بهترین اتفاقاتی که در این مسیر برای من افتاد حضور مربی بسیار خوبم خانم پیرمرادیان و مربی مسئول کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان شماره ۲ بود که هر زمان من از نقاشی دلسرد می شدم با ایجاد انگیزه و امید من را به ادامه این مسیر تشویق و ترغیب می کردند.

,

رادمهر گفت: بیشتر علاقه من به نقاشی برای به تصویر کشیدن شادی مردمان ایران و این کره آبی است.

,

رویا صابری مربی مسئول کانون پرورشی فکری کودکان شماره ۲ سمیرم گفت: از نقاشی هایی که زهرا به صفحه می آورد می توان فهمید که علاقه زهرا به نقاشی در رابطه با گل ها، گیاهان و همچنین شادی مردم ایران و جهان است.

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد: زهرا رادمهر از فعالترین هنر آموزان این کانون است که به طور مستمر در فعالیت های هنری این مرکز شرکت کرده و به گفته خود او علاقه مند به کار در این مرکز است.
صابری خاطر نشان کرد: کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان شماره ۲ سمیرم موفقیت های بسیاری را در سطوح مختلف استانی، کشوری و بین المللی کسب کرده که با یاری خداوند و پشتکار بیش از پیش هنرجویان این مرکز شاهد موفقیت روز افزون فرزندان سمیرم باشیم.

,
,

به گزارش سمیرم خبر، مسابقات بین المللی نقاشی «جی کیو ای» ژاپن در سال 2016 با موضوع «سیاره آبی زمین، از آن کیست» و  شرکت و ارائه 17 هزار و 179 اثر از 94 کشور جهان برگزار و زهرا رادمهر از سمیرم اصفهان موفق به کسب دیپلم افتخار این مسابقات شد.

, سمیرم خبر,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

, , , , radmehr0, radmehr0, , , radmehr9, radmehr9, , , radmehr10, radmehr10,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه