اخبار داغ

رئیس اداره ثبت سراب گزارش داد:

اقدام و عمل اداره ثبت سراب در حوزه اقتصاد مقاومتی و عملکردی/ اعطای بیش از 3900 سند مالکیتی به متقاضیان در سالجاری

اقدام و عمل اداره ثبت سراب در حوزه اقتصاد مقاومتی و عملکردی/ اعطای بیش از 3900 سند مالکیتی به متقاضیان در سالجاری
سید صابر موسوی گفت: تثبیت اسناد مالکیتی نقش مستقیم در جلوگیری از مهاجرت و به تبع آن اقتصاد مقاومتی و رشد اقتصادی به خصوص در روستاها دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود در جمع مردم آذربایجان گفت: سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» در حال پایان یافتن است و مسئولان دولت و دیگر قوا باید به مردم گزارش دهند در این زمینه چه کرده اند؟
رهبر انقلاب در همین زمینه افزودند: مسئولان نباید به مردم بگویند «باید چنین بشود»، بلکه باید بگویند «چنین شد».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,
,

سید صابر موسوی رییس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سراب در راستای لبیک گویی به امر مقام معظم رهبری در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه از ابتدای سال و با تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل تمام تلاش مجموعه بر این موضوع متمرکز شد.

,

وی افزود: در سالجاری با کسب رتبه دوم استان در صدور اسناد روستایی تحت عنوان قانون ساماندهی عرضه مسکن روستایی با وجود اینکه تعهد اداره ۱۰۰۰ سند بود با تحقق ۱۱۰ درصدی یعنی صدور ۱۱۰۰ سند تا به این لحظه از سال قدم بزرگی را در تثبیت مالکیت های روستایی  ایفا کردیم.

,

موسوی ادامه داد: تثبیت مالکیت ها به خصوص در روستاها علاوه بر اینکه مانع مهاجرت از روستاها می شود نقش عمده ای در توسعه پایدار دارد که از اساس اقتصاد مقاومتی است.

,

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سراب با تاکید بر این موضوع که تثبیت مالکیت و سند رسمی بسیاری از مشکلات در حوزه ساخت و ساز را نرتفع می کند اظهار داشت: در اعطای وانم به متقاضیان نیز اسناد رسمی مشکلات ضامن را حل می کند.

,

وی در ادامه از صدور ۳۹۱۴ سند تحت عنوان قانون تعیین تکلیف اراضی برای زمین های شهری و قرار گرفتن در بین رتبه های برتر استان در این زمینه خبر داد.

,

موسوی  با اشاره به صدور اسناد برای اراضی اوقافی که شامل رقباتی از قبیل مساجد و امامزاده ها می باشد  گفت: با ۴۰ مورد صدور سند و ۴۳ مورد تبدیل سند به سند تک برگی رتبه برتر استانی را داریم .

,

موسوی در ادامه با اشاره به لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: در راستای ااقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی و با حذف دفاتر املاک و حذف دفاتر خلاصه در دفاتر اسناد رسمی علاوه بر کاهش هزینه های جاری سالانه , با شفاف سازی فرایندها  نقش بسزایی در کاهش دعاوی و تثبیت مالکیت ها صورت گرفت است.

,

رییس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سراب کسب رتبه برتر برای صدور سند زمین های اوقافی و بقاع متبرکه و ساماندهی صدور اسناد بنیاد مسکن و صدور سند برای ۹۶ درصد از واحدهای مسکونی روستایی را نتیجه تلاشهای مجموعه کارکنان ثبت شهرستان سراب عنوان کرد.

,

موسوی جهش در رتبه استانی و موفقیت ثبت اسناد و املاک شهرستان  در مقایسه با سالهای گذشته را نتیجه تعامل با همکاران و تکریم ارباب رجوع عنوان و اظهار داشت: رشد۱۰۱ درصدی در وصول مطالبات بانکی موفقیت دیگری از تعامل درون مجموعه ای است .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه