اخبار داغ

در قالب طرح سپاس؛

بیش از دو هزار و۲۰۰ دیدار با خانواده شهدا هرمزگان انجام شد

بیش از دو هزار و۲۰۰ دیدار با خانواده شهدا هرمزگان انجام شد
مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان اجرای طرح سپاس بنیاد شهید را تجدید پیمانی دوباره با شهدا دانست و گفت: در راستای اجرای طرح سپاس، دوهزارو ۲۶۳ دیدار از خانواده های معظم شهدا صورت گرفته است و تا پایان سال نیز ادامه می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضاپاکدامن در گفت و گو با ندای ساحل، ضمن قدردانی از همراهی مدیران دستگاه های اجرایی در اجرای طرح سپاس اظهار داشت: سپاسگزاری از خانواده شهدا و رسیدگی به مشکلات ایثارگران در محل زندگی آنها یکی از اهداف مهم طرح سپاس می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ساحل،,

وی یکی از اهداف مهم طرح سپاس را نشان دادن اهمیت جایگاه ایثارگران با مراجعه حضوری در منزل خانواده شهدا و تکریم آنان برشمرد و افزود: طرح سپاس در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفته است و همراه لازم را در این طرح داشته اند.

,

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان با اشاره به تصویب این طرح در استان درشورای اداری و تاکید استاندار براجرای بهتر این طرح، گفت: اعضای شورای اداری استان اعم از فرمانداران و روسای ادارات موظف اند در طول هفته به همراه نماینده بنیادشهید در سطح استان و در شهرستانها درمنزل خانواده های معظم شهدا حضور یابند.

,

پاکدامن با بیان اینکه هدف از این دیدارها علاوه بر احترام به جایگاه شهدا و خانواده های آنان، بررسی و حل مشکلات جامعه هدف است، تصریح کرد: با طرح سپاس، به دنبال به‌روز بودن و تکمیل کردن بانک اطلاعات ایثارگران هستیم.

,

وی در این رابطه بیان کرد: بنیاد شهید در راستای هرچه بهتربرگزار شدن طرح سپاس در استان هرمزگان اقدام به تهیه لیستی از شماره تلفن و آدرس خانواده شهدا کرده است و این طرح تا پایان سال ادامه می یابد.

,

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان در پایان ضمن قدردانی ازهمراهی دیگر دستگاه با طرح سپاس بنیاد شهید خاطرنشان کرد: باید روی اثربخشی آن تلاش بیش تری صورت بگیرد تا بهره وری لازم به دست آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه