اخبار داغ

رئیس پلیس راه زنجان خبر داد:

واژگونی و حریق جان راننده و سرنشین را گرفت/علت تصادف در دست بررسی و کارشناسی است

واژگونی و حریق جان راننده و سرنشین را گرفت/علت تصادف در دست بررسی و کارشناسی است
رئیس پلیس راه استان زنجان از برخورد خودروی سواری پژو آردی و پژو 405 در محور زنجان- بیجار خبر داد گفت: خودروی 405 بعد از برخورد واژگون و دچار حریق شده که راننده و سرنشین در آتش سوختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیر محمدی امروز در گفت و گو با عصر زنجان، از تصادف دو خودرو سواری در محور زنجان- بیجار خبر داد و گفت: تصادف خودوری سواری پژو آردی با پژو 405 راس ساعت 23:30 دقیقه شب گذشته رخ داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه این حادثه در کیلومتر 28 محور زنجان بیجار رخ داده است، تصریح کرد: این حادثه به صورت رخ در رخ(شاخ به شاخ) بوده که تلفات جانی داشته است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه خودروی پژو 405 بعد از برخورد واژگون شده است، افزود: خودروی مورد نظر بعد از واژگونی دچار حریق شده و راننده و سرنشین خودرو در آتش سوختند.

,

شیر محمدی با بیان اینکه راننده پژو آردی به علت صدمات وارده به بیمارستان منتقل شده است، خاطرنشان کرد: راننده خودروی پژو آردی از وضعیت خوبی برخوردار نیست.

,

وی به علت تصادف اشاره کرد و گفت: علت تصادف هنوز مشخص نشده است و در حال بررسی است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با اینکه رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از سبقت های غیر مجاز پرهیز کنند، افزود: در آزاد راهها و بزرگراهها به هیچ وجه توقف نکنند و در صورت توقف از سطح سواره رو خارج شوند.

,

شیر محمدی  تصریح کرد: علت اصلی تصادفات منجر به فوت در اکثر موارد خواب آلودگی رانندگان و نبستن کمربند ایمنی است.

,

وی با اشاره به اینکه رانندگان در ازای هر دو ساعت رانندگی 20 دقیقه استراحت داشته باشند،گفت: عدم استفاده از کمر بند ایمنی علت بسیاری از تصادفات فوتی بوده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه