اخبار داغ

رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه کردستان:

مهندس واقعی باید بین دانش و نیاز جامعه پل ارتباطی ایجاد کند

مهندس واقعی باید بین دانش و نیاز جامعه پل ارتباطی ایجاد کند
رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه کردستان گفت: یک مهندس واقعی باید بتواند بین دانش روز و نیاز جامعه پلی ایجاد کند و خود را به دانش روز مسلح کند تا بتواند پاسخگوی نیاز جامعه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش، جشن بزرگ روز مهندس با حضور دانشجویان رشته‌های مهندسی دانشگاه کردستان روز یک شنبه در این دانشگاه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

شامگاه یک شنبه(8 اسفند) به مناسبت روز مهندس، جشن بزرگ روز مهندس با حضور دانشجویان رشته‌های مهندسی دانشگاه کردستان برگزار شد.

,

رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه کردستان در این مراسم ضمن تبریک این روز به دانشجویان، اظهار کرد: با گسترش نیازهای بشر و خواسته‌های متنوع جوامع، مهندسان باید برای توسعه علوم فنی مهندسی تلاش کنند و پاسخگوی نیازهای جامعه باشند.

,

هیوا فاروقی  افزود: یک مهندس واقعی باید بتواند بین دانش روز و نیاز جامعه پلی ایجاد کند و خود را به دانش روز مسلح کند تا بتواند پاسخگوی نیاز جامعه باشد.

,

وی عنوان کرد: برخلاف تصور غالب که کار تجربی را لازمه ورود به بازار کار می‌داند، داشتن تنها تجربه برای ورود به بازار کافی نیست، بلکه دانشجویان باید در دانشگاه با مبنای دانش علمی تجهیز شوند و پس از دانشگاه با کارآفرینی و با بهره گیری از دانش خود بتواند شغل ایجاد کنند.

,

رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه کردستان خاطرنشان کرد: مهندسان باید مسائل و نیازهای جامعه را به خوبی بشناسند و با استفاده از ابزار روز برای حل آنها گام بردارند.

,

وی با تاکید بر نقش و تاثیر انجمن‌های علمی دانشگاه‌ها در تجهیز دانشجویان به سلاح روز، افزود: خلاقیت، گذراندن دوره‌های تخصصی مطابق با نیاز روز از دیگر ضروریات ورود دانشجویان مهندسی به بازار کار است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه