اخبار داغ

بذرپاش:

برداشته شدن سایه جنگ از کشور توسط برجام، شبیه به یک شوخی است/امنیت خودمان را از شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس داریم

برداشته شدن سایه جنگ از کشور توسط برجام، شبیه به یک شوخی است/امنیت خودمان را از شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس داریم
صاحب امتیاز روزنامه «وطن امروز» با بیان اینکه برداشته شدن سایه جنگ از کشور توسط برجام، شبیه به یک شوخی است، گفت: امنیت خودمان را از شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز در گفتگو با خبرنگار سیاسی«تهران نیوز» با اشاره به اینکه برجام هرگز عاملی برای برداشته شدن سایه جنگ از کشور نشده است، گفت: آن چیزی که باعث شده است که امروز سایه ای از جنگ در کشور را مشاهده نکنیم، به دلیل مجاهدت ها و از خودگذشتگی های جوانان و مدافعان حرم در خارج از مرزهای کشورمان است و یقینا همین مسئله باعث شده که امروز خبری از جنگ نظامی در داخل کشور نباشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی ادامه داد: اینکه گفته می شود که برجام، سایه جنگ را از سر کشور باز کرده است، حقیقت ندارد و حتی روحانی رئیس جمهور کشورمان هم این مسئله را می داند و بیان کردن این موضوع، بیشتر شبیه به یک شوخی است.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس عاملی برای تقویت فرهنگ استکبار ستیزی و ایستادگی و مقاومت است، اظهار داشت: بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس فرصتی برای جوانان و نسل های امروزی کشورمان است که با رشادت ها و از جان گذشتگی های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند و یقینا باید بگویم که ما نیاز به یادآوری از آن مجاهدت ها و روحیه جهادی داریم.
بذرپاش با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ دفاع مقدس در میان نسل های امروزی یک امر ضروری است، ابراز داشت: بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس این فرصت را برای ما ایفا می کند که بار دیگر برایمان زمزمه و یادآوری شود که نسلی در گذشته، با خلق حماسه های ماندگار باعث پیروزی های عظیم برای کشورمان شدند و نیاز است که از آن درس بگیریم، چرا که همین رشادت ها باعث شد که اکنون در کشورمان امنیت داشته باشیم.
صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز تاکید کرد: شهدای دوران دفاع مقدس باعث شدند که سایه جنگ از کشور خارج شود و حتی حاضر نشدند که یک متر از این مرز و بوم را تقدیم دشمن کنند و همه این رشادت ها و از جان گذشتگی ها نیاز به یادآوری دارد، چرا که کشورمان بعد از آن دوران، روی پای خود ایستاد و این مسئله، می تواند تلنگری برای کسانی باشند که تجویزهای دیگری را برای کشور می کنند.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه