اخبار داغ

اسکی بازان همدانی در راه مسابقات قهرمانی کشور

اسکی بازان همدانی در راه مسابقات قهرمانی کشور
تیم اسکی استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از همدان ورزش،تیم اسکی استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور از امروز به مدت دو روز به اصفهان در پیست اسکی فریدون شهر اعزام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش, همدان ورزش,

 

,

آرین زربخت ، محمد نوید ارجمندیان، علی عسگری بختیاری، محمد مهدیار خوشدلان و محمد محمدی به مربیگری آرمین جوشقانی و سرپرستی امیر پیرویسی دراین مسابقات حاضر می شوند.

,

 

,

گفتنی است :این مسابقات برای دومین بار به میزبانی پیست اسکی شهرستان فریدونشهر و با شرکت 100 ورزشکار از 11 استان کشور برگزار می شود و رقابت ورزشکاران در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان یک و دو به مدت چهار روز است و این مسابقات از ملاک های انتخابی تیم ملی و کسب امتیاز برای دعوت شدن به اردوهای اماده سازی است .

, گفتنی است :این مسابقات برای دومین بار به میزبانی پیست اسکی شهرستان فریدونشهر و با شرکت 100 ورزشکار از 11 استان کشور برگزار می شود و رقابت ورزشکاران در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان یک و دو به مدت چهار روز است و این مسابقات از ملاک های انتخابی تیم ملی و کسب امتیاز برای دعوت شدن به اردوهای اماده سازی است ., رقابت ورزشکاران , در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان یک و دو به مدت چهار روز است و , این مسابقات از ملاک های انتخابی تیم ملی و کسب امتیاز برای دعوت شدن به اردوهای اماده سازی است .,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه