اخبار داغ

به بهانه حضور رئیس جمهور در استان سیل زده:

"گاز" یک موهبت الهی برای مردم است

"گاز" یک موهبت الهی برای مردم است
صبح سه شنبه رئیس جمهور به زاهدان می آید تا در جشن رسیدن "گاز" به این مرکز استان شرکت کند. همزمان با این سفر درخواست های مردمی برای رسیدگی به مشکلات استان در حال افزایش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از مطالبه گر از زمان سیل های پیاپی بلوچستان تا کنون وزرا و دولتمردان بسیاری به زاهدان رفت و آمد داشته اند اما هیچ کدام از آنها (بجز یک مورد) در جمع مردم سیل زده این استان حضور نیافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطالبه گر,

اینبار اما قرار است شخص رئیس جمهور در این شهر حضور پیدا کند. رئیس جمهور که برای شرکت در جشن رسیدن "گاز" به ورودی شهر زاهدان به این استان سفر خواهد کرد ، روز سه شنبه مشعل گاز را در زاهدان روشن خواهد کرد.

,

اتمام پروژه گاز رسانی از ایرانشهر به زاهدان اتفاق بسیار خوبی است که همزمان با اتمام کار دولت یازدهم و در آستانه انتخابات در این استان رقم خورده است و مردم را به آغاز پروژه گاز رسانی شهری در دولت بعد امیدوار کرده است و صد البته این امید با چاشنی ترس ناشی از عدم تکمیل پروژه درصورت تغییرات مدیریتی در کشور، فضای موجود را به یک اهرم فشار بر مردم تبدیل خواهد کرد.

,

اما نکته مهمی وجود دارد که توجه به آن می تواند به باز کردن این گره مبهم کمک کند و آن این است که اصولا همه دولت ها در جمهوری اسلامی ایران در دوره دوم خود کارنامه ضعیف تری نسبت به دوره اول دارند و علت آن نیز واضح است.

,

سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان به فاصله چند روز از سفر وی به خوزستان برگزار می شود. رئیس جمهور در سفر قبلی خود مردم طوفان زده خوزستان را مستحق عذاب الهی دانسته بود و حالا باید دید که ایشان مردم سیل زده سیستان و بلوچستان را مستحق چه چیزی دیده اند که تصمیم به سفر گرفته اند؟.

,

بیگمان مردم صبور این خطه بیش از آنکه شایسته عذاب "بی گازی" باشند ، شایسته استفاده از موهبت های الهی چون گاز هستند که کلید آن در دست دولت هاست.

,

امروز اما درست 24 ساعت قبل از سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان، دوباره این استان گرفتار سیلاب شده است و حالا باید دید بی خانمان شدن عده ای دیگر چه جایگاهی در سفر رئیس جمهور خواهد داشت!.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه