اخبار داغ

وزیر صهیونیستی:

روباتی برای ترور حسن نصرالله و رهبران حماس خواهیم ساخت

روباتی برای ترور حسن نصرالله و رهبران حماس خواهیم ساخت
"ایوب القرا" وزیر صهیونیستی گفت: ارتش اسرائیل به زودی روبات هایی خواهد ساخت که می توانند حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان و رهبران حماس را در غزه و از طریق تونل ها ترور کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس"، پایگاه "غزه الان" فلسطین نوشت: "ایوب القرا" وزیر صهیونیستی گفت: ارتش اسرائیل به زودی روبات هایی خواهد ساخت که می توانند حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان و رهبران حماس را در غزه و از طریق تونل ها ترور کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس"، ,

طبق گزارشی که روزنامه معاریف منتشر کرد، این وزیر جنجالی صهیونیستی در همایشی در شهر "بئر السبع" گفت: ما نمی خواهیم آنچه برای سربازان ما در غزه و لبنان اتفاق افتاد، بار دیگر تکرار شود، ما از مرزها خواهیم گذشت. برای ورود به غزه می توانیم از ربات استفاده کنیم و به کمک آنها فرماندهان نظامی را در رویارویی چهره به چهره به قتل برسانیم.

,

وی در ادامه تصریح کرد: این ربات ها قابلیت کنترل از راه دور را دارند و از سلاح دشمن در امان خواهند بود، زیرا از موادی خاص و مقاوم در برابر آسیب ها ساخته خواهد شد. به زودی این تکنولوژی در دست ارتش قرار خواهد گرفت.

,

وی همچنین افزود: من از ربات هایی سخن می گویم که از راه دور کنترل می شوند. این ویژگی این امکان را فراهم می کند که مکان بعضی افراد را که نمی توان به قتل رساند، کشف کنند. من به شما می گویم، یک تا 3 سال دیگر روبات ها برای از بین بردن حسن نصرالله بدون مشارکت یک سرباز، وارد عرصه خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه