اخبار داغ

۶ کارآفرین برتر شهرستان سرخه تجلیل شدند

۶ کارآفرین برتر شهرستان سرخه تجلیل شدند
۶ نفر از کارآفرینان برتر کمیته امداد امام خمینی (ره)‌شهرستان سرخه در دو حوزه مشاغل خانگی و طرح های خوداشتغالی تجلیل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسدالله عبداللهی مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سرخه در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه، در حاشیه برگزاری همایش تجلیل از کارآفرینان برتر اظهار داشت: در این همایش همانگونه که شاهد هستید با حضور همه ارگان هایی که در یک سال گذشته با نهاد کمیته امداد همکاری داشته اند از کارآفرینان برتر شهرستان سرخه تقدیر به عمل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی خاطرنشان کرد: در این همایش پس از بررسی های به عمل آمده و انتخاب برترین کارآفرینان شش نفر از افرادی که در دو حوزه مشاغل خانگی و طرح های خود اشتغالی فعالیت مستمر داشته اند، با حضور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان و معاون اشتغال و کارآفرینی استان تقدیر به عمل آمد.

,

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سرخه عنوان کرد: طرح های برجسته و شاخصی که به عنوان برگزیدگان در حوزه کارآفرینی معرفی و تقدیر شدند شامل طر ح های دامداری، پرورش پرندگان زینتی است.

,

عبداللهی یادآور شد: همچنین در این همایش از چهار نفر از رؤسای بانک ها که همکاری شایسته طی این یکسال با کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سرخه داشتند و وام هایی را در راستای خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد دادند تقدیر به عمل آمد.

,

وی در پاسخ به این سؤال که کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ سرخه به چه میزان در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت اقدام کرده است، گفت: میزان این توانمندسازی با توجه به کارنامه و عملکرد موجود مناسب است که می طلبد حمایت و توجه بیش از پیش در این خصوص هم از طرح های اشتغال زایی و خودکفایی و مشاغل خانگی با حضور و مشارکت و همیاری دیگر ارگان ها و دستگاه های اجرایی صورت پذیرد.

,

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سرخه بیان داشت:‌یکی از اولویت های اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان و قشر نیازمندجامعه است که بتوانند روی پای خود بایستند و خودکفا شوند که در این صورت بدون شک باعث خروجشان از چرخه حمایتی کمیته امداد می شود.

,

انتهای  پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه