اخبار داغ

در ده ماه نخست سال جاری:

بیش از 6 هزار کارت ملی هوشمند در دیر صادر شد

بیش از 6 هزار کارت ملی هوشمند در دیر صادر شد
رئیس ادره ثبت احوال شهرستان دیر گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، ۶ هزار و ۹۷۲مورد کارت ملی هوشمند در دیر صادر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن محمدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مطاف24، با بیان این که در این مدت، هفت هزار و 506 تن از مردم  شهرستان دیر در سامانه درخواست کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده اند، اظهار داشت: ۶ هزار و ۹۷۲تن کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطاف24, مطاف24,

وی گفت: امسال نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته استقبال مردم شهرستان دیر برای ثبت نام در سامانه درخواست کارت ملی هوشمند بیشتر بوده است.

,

محمدی گفت: کارت های ملی هوشمند علاوه بر کاربردهای قبلی به عنوان کلید ورود به دولت الکترونیک و حرکت به سمت جامعه اطلاعاتی در نظر گرفته شده است تا افراد به شیوه ای امن وارد فضای دیجیتالی شوند.

,

رئیس اداره ثبت احوال  شهرستان دیر خاطرنشان کرد: هزینه ثبت نام در سامانه درخواست کارت ملی هوشمند، 200 هزار ریال است.

,

محمدی در مورد فراوانی نام هایی که دیری ها برای فرزندان خود طی ده ماه نخست سال جاری برگزیده اند، گفت: حسین، امیرحسین، محمد، علی اصغر و علیرضا اسم های برتر دیری ها  طی ده ماه نخست سال جاری بوده که برای پسران خود انتخاب کرده اند.

,

حسن محمدی در مورد فراوانی نام های دختران نیز اظهار داشت: فاطمه، زهرا، رقیه، زینب و نازنین زهرا اسم های برتری بودند که مردم شهرستان دیر در ده ماه نخست سال جاری برای دختران خود برگزیدند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه