اخبار داغ

مجری طرح نمایش فصل شیدایی :

فصل شیدایی حقانیت و مظلومیت اهل بیت(ع) را نشان می‌دهد

فصل شیدایی حقانیت و مظلومیت اهل بیت(ع) را نشان می‌دهد
مجری طرح نمایش فصل شیدایی اظهارداشت: فصل شیدایی یک نگرش نوعی در حس وجودی آدم هاست که حقانیت و مظلومیت اهل بیت(علیه السلام) را نشان می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نیاکان مجری طرح نمایش بزرگ و فاخر فصل شیدایی در گفت و گو با خبرنگار رفتارنیوز، گفت: ما چهارمین حضورمان در هرمزگان و دومین حضورمان در بندرعباس می‌باشد، برای اجرای مجدد این نمایش از اوایل دی ماه بررسی ها میدانی آغاز شد و تیم های اجرایی از اوایل بهمن ما در بندرعباس حضور بهم رساندند و کارهای پیش تولید فصل شیدایی را انجام می دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رفتارنیوز،,

مجری طرح نمایش بزرگ و فاخر فصل شیدایی اظهارداشت: فصل شیدایی یک نگرش نوعی در حس وجودی آدم ها می‌باشد و یک فصلی است که هر کس در حال و هوای کار ما قرار می‌گیرد در واقع به نوعی به یک مسیری هدایت می‌شود و وقایعی را برایشان ترسیم می نمایn که حقانیت و مظلومیت اهل بیت(علیه السلام) را نشان می دهد.

,

نیاکان بیان کرد: همکاری دستگاه ها، نهادهای اجرایی،یگان های نظامی و انتظامی مستقر در استان نسبت به سال گذشته خیلی بهتر بوده است، سال گذشته حدود ۱۲ هزار نفر در شب آخر جمعیت داشتیم، مشاهده حال و هوای مردم ،دیدن اشک های مردم ،نشستن با عشق و تماشا کردن کامل نمایش برای ما بسیار راضی کنند و انرژی بخش بود.

,

وی در رابطه با همکاری بیش از 300 نفر در برپایی فصل شیدایی افزود: 70 نفر پرسنل اجرایی به همراه 140 نفر بازیگر T 20 نفر نیروهای ستاد،60 نفر نیروهای انتظامات و 10 نیروهای جبهه مردمی که حدودا جمعیت 300نفر در برپایی این برنامه کمک می نمایند که حدود 100 نفر از این بازیگران از جوانان مومن و انقلابی این استان می‌باشند.

,

مجری طرح نمایش بزرگ و فاخر فصل شیدایی خاطرنشان کرد: اجرای سال گذشته حضور مردم از شب اول بسیار بالا و دور از انتظار بود لذا  بندرعباس اولین شهری است که این نمایش برای دومین بار اجرا می‌شود آن هم به خاطر تقاضایی بود که مردم و برخی از مسئولین از گروه مهنا است

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه