اخبار داغ

روابط عمومی ورزش قم در صدر کشورقرار گرفت

روابط عمومی ورزش قم در صدر کشورقرار گرفت
با اعلام وزارت ورزش و جوانان روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم بعد از تهران در صدر کشور ایستاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جام پارسی؛ روابط عمومی ها در ادارات و سازمان ها وظیفه سنگین برعهده دارند و کمک شایانی به امراطلاع رسانی و پیوند با مخاطبان و عموم مردم را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام پارسی,

در چند سال اخیر نیز مسئولین با ایجاد رشته های دانشگاهی مرتبط سعی در تخصصی کردن و علمی کردن این موضوع را دارند.

,

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز در ارزیابی اخیر وزارت ورزش و جوانان توانست در مجموع آیتم های مورد نظر بعد از استان تهران در رده دوم بین 31 استان کشور قرار بگیرد.

,
 
,

در این زمینه خبرنگار جام پارسی با سعید معارف وند مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم به گفتگو نشسته است.

, جام پارسی,

 

, ,

معارف وند درباره نحوه بررسی و امتیاز دهی به شاخص های مورد نظر وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: شاخص های تعیین شده برای سال 95 که به اداره کل ورزش و جوانان استان قم ابلاغ شده بود ، به 12 مورد تقسیم شده بود، که همکاری و تعامل با ادارات و سازمان ها ی استان ، برگزاری کلاس های آموزشی ، افکار سنجی ، ارتباط با رسانه های استان ، مراسمات و نمایشگاه ها و نیز تهیه بولتن ها و محصولات چند رسانه ایی از فعالیت های ورزشی استان می باشد.

,

 

,

 وی گفت: در تمامی شاخص ها توانستیم بیشترین امتیازات را همراه با مستندات  بدست بیاوریم و بعد از استان تهران و بالاتر از استان های گیلان ، البرز ، و همدان و اصفهان قرار بگیریم، که این مهم با وجود تک شهر بودن استان قم بدست آمده است.

,

 

,

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: از مهم ترین فعالیت های روابط عمومی ها ، اطلاع رسانی و پوشش اتفاقات ورزشی و امور جوانان می باشد که با تلاش های هادی علیایی توانستیم بالاترین امتیاز را کسب کنیم.

,
 
,

هادی علیایی مرد تلاشگر عرصه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان قم نیز در گفتگو با خبرنگار جام پارسی ابراز داشت: از شاخص های مهم وزارت ورزش و جوانان ارائه اخبار و اتفاقات استان قم به درگاه وزارت خانه می باشد که هم از نظر کمیت و مهمتر از آن از نظر کیفیت مورد بررسی قرار می گیرند که با شاخص های ابلاغی از وزارت خانه توانستیم بیش از 80درصد از این امتیازات و شاخص ها را کسب کنیم.

,

 

, ,

علیایی با اشاره به به بحث مهم ارتباط با هیات های ورزشی گفت : همکاری با هیات های ورزشی مطلوب است اما با توجه به مشکلات عدیده هیات ها بیش از این انتظار نداریم  و روسای هیات ها با استفاده از شبکه های اجتماعی ما را در این امر یاری می کنند ولی همچنان فعال نبودن روابط عمومی برخی هیات های ورزشی مشکلاتی را در بحث پوشش اخبار ورزشی هیات ها ایجاد کرده است.

,

 

,

وی همچنین با بیان اینکه از مهمترین وظایف روابط عمومی ها پوشش اخبار ستادی اداره کل ورزش و جوانان است اظهار داشت :با توجه به برنامه های سال آینده و حفظ شاخص های انجام شده در سال 95 برای بهتر شدن وظایف محوله یک نیروی کار آمد به مجموعه روابط عمومی این اداره کل اضافه می شود و امیدوارهستیم که سال آینده سالی پر افتخار برای ورزش استان قم باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه