اخبار داغ

مدیر کل بنیاد حفظ آثار:

همزمان با ایام فاطمیه(س) پیکر مطهر 5 شهید گمنام در کردستان تشییع و تدفین می شود

همزمان با ایام فاطمیه(س) پیکر مطهر 5 شهید گمنام در کردستان تشییع و تدفین می شود
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان: پیکر مطهر 5 شهید گمنام در روزهای چهار شنبه و پنج شنبه با حضور گسترده مردم در شهرستان های سنندج و قروه تشییع و تدفین می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، سرتیپ دوم پاسدار مراد حسنی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان در جمع خبرنگاران استان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه(س) برنامه های این بنیاد را تا پایان سال تشریح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله,

 

,

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: همایش عصر خاطره بعد از ظهر امروز در سالن شماره 2 سینما بهمن سنندج برگزار می شود. در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید ملا حیدر فهیم از کتاب نیرد کوهسالان رونمایی می شود.

,

 

,

سردار حسنی با اشاره به تشییع و خاک سپاری پیکر 5 شهید گمنام در استان گفت: پیکر مطهر 5 شهید روز سه شنبه وارد استان خواهد شد و روز چهار شنبه ساعت 9:30 پیکر مطهر یکی از شهدا در لشکر عملیاتی 22 بیت المقدس دفن می شود.

,

 

,

وی با اشاره به اختصاص 2 شهید به شهرستان قروه گفت: همزمان با سالگرد شهادت حضرت فاطمه(س) مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در شهرستان قروه برگزار می شود. پیکر مطهر دو شهید گمنام روز پنج شنبه رأس ساعت 9:30 صبح از مقابل مسجد جامع شهرستان قروه تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز قروه دفن می شود.

,

 

,

سردار حسنی افزود: هم چنین پیکر مطهر دو شهید گمنام بعد از ظهر روز پنج شنبه هفته جاری ساعت 13:30 با حضور مردم دلبران در پارک گل های این شهر به خاک سپرده می شود.

,

 

,

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خاطر نشان کرد: روز هجدهم اسفندماه همایش اسوه های صبر و استقامت با حضور بانوان کردستانی و به یاد شهدای زن استان برگزار می شود.

,

 

,

وی با اشاره به مجاهدت و حماسه آفرینی مردم مسلمان کردستان در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت در روز 22 اسفندماه با حضور یادگاران هشت سال دفاع مقدس در سنندج برگزار می شود.

,

 

,

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با اشاره به وضعیت نامناسب جوی گفت: قرار بود پیکر مطهر سه شهید گمنام دیگر در شهرستان سقز دفن شود که به دلیل شرایط نامناسب جوی این برنامه به سال 1396 موکول شد.

,

 

,

بر اساس این گزارش، استان کردستان مزین به یازده یادمان شهدای گمنام است که تعداد 31 شهید گمنام در ین یادمان ها مدفون هستند. شهرستان سنندج با 5 یادمان، قروه 3 یادمان  و شهرستان های کامیاران، بیجار و مریوان هر کدام با یک یادمان محل دفن شهدای گمنام می باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه