اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کُردستان:

وزیر بهداشت سلام و تشکر ویژه مردم کُردستان را به مقام معظم رهبری برساند

وزیر بهداشت سلام و تشکر ویژه مردم کُردستان را به مقام معظم رهبری برساند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کُردستان گفت: واحدی از همکاری ویژه نماینده ولی فقیه و نمایندگان مردم در مجلس در راه‌اندازی این بیمارستان تشکر کرد و تصریح کرد: بیمارستان کوثر سنندج با مدیریت جهادی پرسنل به این مرحله رسیده که جا دارد وزیر بهداشت، سلام و تشکر ویژه مردم کُردستان را به مقام معظم رهبری برای چنین هدیه ارزشمندی برساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، "سیامک واحدی" رئیس دانشگاه علوم پزشکی کُردستان صبح امروز در مراسم افتتاح بیمارستان کوثر سنندج و 9 پروژه سلامت استان که در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد، گفت: حوزه سلامت و درمان، از جمله دستاوردهای مهم دولت بوده که موجب خوشحالی و رضایت مردم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

وی اظهار کرد: توسعه خدمات پزشکی و سلامت از اولویت ‌های دولت در کشور و کُردستان بوده که در این دولت توجه ویژه‌ای به آن شده است.

,

 

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کُردستان با اشاره به افتتاح بیمارستان کوثر سنندج، افزود: این بیمارستان بزرگترین واحد درمانی و آموزشی غرب کشور است که با ظرفیت 540 تخت خواب در حالت عادی و 800 تخت خواب در حالت اضطراری، برای 2000 هزار نفر به صورت مستقیم ایجاد شغل کرده است.

,

 

,

واحدی از همکاری ویژه نماینده ولی فقیه و نمایندگان مردم در مجلس در راه‌اندازی این بیمارستان تشکر کرد و تصریح کرد: بیمارستان کوثر سنندج با مدیریت جهادی پرسنل به این مرحله رسیده که جا دارد وزیر بهداشت، سلام و تشکر ویژه مردم کُردستان را به مقام معظم رهبری برای چنین هدیه ارزشمندی برساند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه