اخبار داغ

دانشجویان زابل به کاروان راهیان نور ملحق شدند

دانشجویان زابل به کاروان راهیان نور ملحق شدند
مسول بسیج دانشجویی دانشگاه زابل عنوان کرد: دانشجویان زابل نیز همانند سایر دانشجویان کشور به کاروان های اردوهای راهیان نور ملحق شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اوشیدا رضا میرشکار ابراز داشت: دانشجویان شهرستان زابل از طریق کاروان های نور به مناطق عملیاتی جنوب غرب به وسیله ۶ دستگاه اتوبوس اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: برادران و خواهران دانشجو در دو تاریخ ۱۲ و ۱۵ اسفندماه به ترتیب به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

میرشکار با بیان اینکه، بازدید از مناطق عملیاتی تاثیر به سزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد خاطرنشان کرد: این دانشجویان از مناطق شلمچه، چزابه، اروند کنار، فکه و علقمه بازدید خواهند کرد.

وی اظهار داشت: دوران دفاع مقدس از ارزش و جایگاه بالایی در تاریخ کشور برخوردار است به طوری که اگر شهدا و ایثارگران نبودند امروز ایران اسلامی در اشغال کشورهای استعمارگر بود واز ابهت و عزت ایرانی خبری نبود.

مسول بسیج دانشجویی دانشگاه زابل تاکید کرد: آشنایی جوانان و نوجوانان با دفاع مقدس و جلوه های ارزشی آن گام ارزنده ای جهت قدردانی از مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران است چرا که آنان کسانی بودند که با گذشت از جان خود، آرامش و آسایش را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

وی در پایان بیان داشت: با برپایی اردوهای راهیان نور به جهانیان ثابت می شود که جوانان ایرانی همچنان پایبند به انقلاب و نظام اسلامی آن هستند و در این راه از هیچ چیز ابایی ندارند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه