اخبار داغ

بیست و دومین یادواره شهدای دانش‌آموز استان یزد برگزار شد+تصاویر

بیست و دومین یادواره شهدای دانش‌آموز استان یزد برگزار شد+تصاویر
بیست ودومین یادواره شهدای 973 دانش آموز استان با عنوان همکلاسی آسمانی ، با شعار «هر کس که پیمان ولا دارد بیاید» و حضور دانش آموزان و مسئولین در محل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان استان یزد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرفرهنگ، بیست و دومین یادواره شهدای 973 دانش آموز استان با عنوان همکلاسی آسمانی ، با شعار «هر کس که پیمان ولا دارد بیاید» و حضور دانش آموزان و مسئولین در محل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرفرهنگ,

یادواره شهدای دانش آموز در دو نوبت صبح و شب ویژه دانش آموزان دختر و پسرِ مدارس متوسطه دوره اول و دوم  تبیین شد که در این گرد هماییِ همکلاسی های آسمانی حدود 500 دانش آموز دختر و 300 دانش آموز پسر حضور به هم رسانیدند.

,

سخنران مراسم حجت الاسلام و المسلمین جوشقانیان، با نمایش کلیپ، سیره شهدا دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را روایت کرد.

,

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در وصف شهدای دانش آموز و مدافع حرم  اظهار داشت: دانش آموزان شهید افتخار این مرز و بوم و مسبب امنیت کشور هستند.

,

جوشقیان اذعان داشت: شرکت در یادواره شهدا، نماز اول وقت، زیارت عاشورا، حسن خلق، احترام به پدر و مادر و گوش به فرمان امام بودن از ویژگی های بارز شهدای دانش آموز است و دانش آموزان و نوجوانان باید سعی کنند این ویژگی ها را در خود پرورش دهند.

,

وی در باب تفحص شهدا افزود: معجزه هایی که گروه های تفحص شهدا مشاهده می کردند نشانۀ حقانیت این انقلاب و درستی راه شهدا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه