اخبار داغ

در جریان افتتاح بیمارستان کوثر سنندج مطرح شد؛

گلایه‌های رئیس مجمع نمایندگان کُردستان از دولتی‌ها/فرشادان: جاده‌های کُردستان قتلگاه است/دولت باید رنگ محرومیت را از کُردستان پاک کند

گلایه‌های رئیس مجمع نمایندگان کُردستان از دولتی‌ها/فرشادان: جاده‌های کُردستان قتلگاه است/دولت باید رنگ محرومیت را از کُردستان پاک کند
رئیس مجمع نمایندگان کُردستان گفت: به موازات خدمات وزارت بهداشت، باید دیگر دستگاه‌ها و نهادها رنگ محرومیت را از صورت کُردستان پاک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، مراسم افتتاح بیمارستان کوثر سنندج به همراه 9 پروژه پزشکی، درمانی صبح امروز با حضور وزیر بهداشت، مسئولین استانی و شهرستانی در سنندج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

"سیدمهدی فرشادان" نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان در این مراسم با گلایه از محرومیت‌های مضاعف کُردستان در تمامی حوزه‌ها و بخش‌ها، گفت: مسئولین لازم است کُردستان را کاماکان محروم قلمداد کنند چراکه محرومیت مضاعف این استان با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی ، کماکان پابرجاست.

,

 

,

وی اظهار کرد: محرومیت کُردستان عمری به بلندای تاریخ دارد و لازم است مسئولین و دولت توجه ویژه‌ای به رفع محرومیت‌ها داشته باشند.

,

 

,

رئیس مجمع نمایندگان کُردستان افزود: امروز جاده‌های نامناسب کُردستان به قتلگاه شهروندان تبدیل شده و رشد 18درصدی تلفات جاده‌ای، زیبنده استان فرهنگی کُردستان نیست.

,

 

,

فرشادان ادامه داد: نبود زیرساخت مناسب جاده‌ای موجب شده تا مادران بادردار در نقاط صعب‌العبور نتوانند به راحتی به مراکز درمانی منتقل شوند و جان آنها در خطر بیفتد.

,

 

,

وی خطاب به مسئولین و وزارت‌خانه‌های کشوری تاکید کرد: به موازات خدمات وزارت بهداشت، باید دیگر دستگاه‌ها و نهادها رنگ محرومیت را از صورت کُردستان پاک کنند.

,

 

,

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمبود تجهیزات پزشکی و دارو، معوقه 11 ماهه کارانه پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کُردستان و همچنین عدم پرداخت مطالبات بخش خصوصی از مشکلات حوزه درمان استان است.

,

 

,

فرشادان خطاب به وزیر بهداشت گفت: امید است امروز وزیر بهداشت قول ساخت دانشکده داروسازی، احداث بیمارستان جدید بعثت سنندج و کوی دانشگاه را به کُردستانی بدهد تا تحولی بیشتر را در حوزه سلامت استان و کشور شاهد باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه