اخبار داغ

تیم پایگاه میثم تمار قهرمان مسابقات فوتسال تنگستان شد+تصاویر

تیم پایگاه میثم تمار قهرمان مسابقات فوتسال تنگستان شد+تصاویر
فینال مسابقات فوتسال یادبود سرهنگ محمد علی ملاکی با قهرمانی تیم پایگاه میثم تمار شهر اهرم به میزبانی روستای آباد پایان یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، تیم فوتسال پایگاه میثم تمار شهر اهرم در جام یادواره سرهنگ ملاکی در شهرآباد با شرکت چهار تیم شرکت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

بازی ها به صورت دوره ای برگذار شد که به ترتیب تیم پایگاه میثم تمار شهر اهرم تیم انصار برازجان را با نتیجه 7 بر 5 شکست داد با  تیم پایگاه مقاومت بسیج ابوذر غفاری 6 بر 6 مساوی و تیم وحدت قباکلی  را 3 بر صفر شکست داد.

,

این مسابقات تیم اول و دوم گروه به فینال را پیدا کردند که  تیم پایگاه میثم تمار شهر اهرم و  تیم پایگاه مقاومت بسیج ابوذر غفاری دو تیم فینال رسیدند.

,

بازی فینال با حمله های تیم پایگاه میثم تمار شهر اهرم شروع شد ولی هرچه زدن به دربسته زدند و   تیم پایگاه مقاومت بسیج ابوذر غفاری از فرصتهایش استفاده کرد و نیمه اول را  5 بر 1 به رختکن رفت.

,

عبدی صمدی مربی تیم پایگاه میثم تمار شهر اهرم بین دو نیمه بچه ها را به آرامش دعوت کرد و در  10 دقیقه نیمه دوم تیم میثم تمار به طوفان تبدیل شد و بازی 5 بر 1 باخته را مساوی کرد بازی در نیمه دوم با تساوی دو تیم  به پایان برسد.

,

مسابقه که در وقت قانونی مساوی به پایان رسید ود وقت اضافه تیم پایگاه میثم تمار شهر اهرم در 5 دقیقه اول دو گل به ثمر رساند بازی شد 7 بر 5 تیم پایگاه میثم تمار جلو افتاد و در نیمه دوم وقت اضافه دوم  تیم پایگاه مقاومت بسیج ابوذر غفاری که دوست نداشت در شهر خود جام از دست بدهد و بازنده این دیدار نباشد حمله را در دستور کار خود انجام داد و از موقعیت های خود استفاده کرد و گل ششم تیم خود به ثمر رساند.

,

تیم پایگاه مقاومت بسیج ابوذر غفاری آباد بر روی دروازه تیم پایگاه میثم تمار حمله کرد تا  بازی را به تساوی بکشد ولی حمله هایش نتیجه نداد و بازی با نتیجه 7 بر 6 به نفع یاران عبدی صمدی تمام شد و تیم پایگاه میثم تمار شهر اهرم قهرمان یادواره سرهنگ ملاکی شد.

,

 

,

, , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه