اخبار داغ

در پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی مطرح شد؛

رفع معضل چاله های سطح شهر تا پایان سال

رفع معضل چاله های سطح شهر تا پایان سال
یکی از اعضای شورا در پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان که با حضور شهردار برگزار شد، گفت:بسیاری از آسفالت های تخریب شده مدت زیادی از اجرای آنها نمی گذرد و اگر کیفیت آسفالت ها در حد مطلوب نیست، پیمانکاران نیز نباید پول خود را تمام وکمال دریافت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «لاهیجان»، ابراهیم خوشحال در پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با تأکید بر نیاز بیش از پیش به همدلی اعضای شورا به جهت پیگیری حق و حقوق پرسنل شهرداری، به مشکلات آسفالت معابر سطح شهر با توجه به بارش های اخیر و در پیش بودن ایام نوروز اشاره و افزود: متأسفانه بسیاری از آسفالت های تخریب شده مدت زیادی از اجرای آنها نمی گذرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «لاهیجان»,

وی گفت: آیا موارد قانونی حسن انجام کار پیمانکاران در این قبیل موارد اعمال می گردد؟ اگر کیفیت آسفالت های اجرا شده در حد مطلوب نیست پیمانکاران مجری نیز نباید تمام و کمال پول دریافت کنند!
وی خواستار کارشناسی لازم در این زمینه و رفع معضل چاله های سطح شهر تا پایان سال جاری شد.

,
,

سیدرضی فلاح چای دیگر عضو شورا نیز با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و حضور گردشگران و مسافران نوروزی، خواستارمرمت چاله های سطح شهر و تنظیف معابر بویژه ورودی های شهر و مناطق گردشگری شد.
وی همچنین خواستار استفاده بهینه از پتانسیل خانه روستایی واقع در پارک بعثت شد.
وی به قطع درختان خطر آفرین اشاره و از شهردار لاهیجان خواست با توجه به نزدیک شدن روز درختکاری تمهیدات لازم بمنظور جایگزین نمودن این درختان صورت گیرد.

,
,
,

رحیم کشاورز دیگر عضو شورا نیز خواستار ارائه گزارش از چگونگی قرارداد مربوط به نیروهای شرکتی شهرداری شد.

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه