اخبار داغ

حاشیه های یک مراسم؛

اظهارات امام جمعه خورزوق درباره حواشی تدفین شهدای گمنام

اظهارات امام جمعه خورزوق درباره حواشی تدفین شهدای گمنام
امام جمعه خورزوق از میزبانی مردم شهر خورزوق از دو شهید گمنام و برگزاری مراسم تشییع و تدفین این شهدا در پارک شهرداری خورزوق خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشم برخوار، روز جمعه شهر خورزوق میزبان دو شهید گمنام خواهد بود و مراسم تشییع و تدفین این دو شهید والامقام در این شهر برگزار می شود اما مشکلاتی بر سر محل تدفین این شهدا به وجود آمد که اسباب ناراحتی بسیاری از مردم و برخی مسئولان را فراهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشم برخوار،,

امام جمعه شهر خورزوق در این خصوص گفت: سال چهارم است که بنده با افتخار توفیق خدمت گزاری به مردم شهر خورزوق را دارم و از ابتدایی که قصد خدمت در منصب امامت جمعه را کردم جز رضای او چیزی مد نظرم نبوده و آنچه در توان داشته ام برای خدمت به این مردم عزیز و شریف بکار گرفته ام.

حجت الاسلام محمدحسین کتابچی افزود: اما در خصوص موضوع تشییع و تدفین شهدای گرانقدر در شهر خورزوق مواردی مطرح شده که لازم است توضیحاتی ارائه شود.

,
,
,

کتابچی گفت: بعد از طی مراحلی آنچه پیش آمد، نامه بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس به عنوان متولی امور شهدای گمنام، مبنی بر اجازه دفن دو شهید گمنام در محل پارک شهرداری، جایی که وسایل بازی در آن است، صادر شد.

,

وی افزود: با تمام پیگیری ها و البته کوتاهی افرادی در این زمینه؛ نتیجه این شد که یا شهدا را در محل مذکور دفن کنیم و یا اینکه اجازه دفن در شهر داده نمی شود، آن هم در شرایطی که پس از سال ها انتظار بین تغییر محل وسایل بازی کودکان در همین پارک و دفن دو شهید گمنام، باید یکی انتخاب می شد و مشخص است کسانی که امنیت و عزت امروز خود را مدیون این شهیدان والا مقام بدانند، کدام را انتخاب خواهند کرد!

این مسئول ضمن ابراز گله مندی از وضعیت پیش آمده، ادامه داد: آیا جابجایی وسایل بازی کودکان ما در همین پارک و نه حذف آن ها برایمان مهمتر و ارزشمند تر از دفن دو شهید گمنام است؟!

کتابچی ادامه داد: اگر این دو شهید، گمنام نبودند، خانواده و برادر و خواهرانشان با افتخار از آنها استقبال می کردند و نیازی به بنده و مسئولان و مردم این شهر نبود، پس امروز من و شما باید برای آن ها برادر و خواهر باشیم؛ نه اینکه برخی افراد از روی نا آگاهی با بی مهری بر سر محل دفن آن ها سخنانی را بر زبان بیاوریم که در قیامت نتوانیم به روی شهیدان نگاه کنیم.

امام جمعه خورزوق خاطرنشان کرد: در این شرایط بهترین راه استقبال با آغوش گرم از حضور و دفن این دو شهید در شهر بود که دوستان با تمام توان در این مسیر گام بر می دارند و بدون شک مردم شهید پرور شهر خورزوق شبیه همیشه از این امتحان الهی سربلند خارج خواهند شد و ثابت خواهند کرد این شهر شهر شهیدان و مردم انقلابی و ولایتمدار است.

,
,
,
,
,
,
,

شهر خورزوق از توابع شهرستان برخوار در شمال اصفهان واقع شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه