اخبار داغ

رئیس جدید دانشکده سما لاهیجان مشخص شد

رئیس جدید دانشکده سما لاهیجان مشخص شد
محسن فلاح راد دانشجوی دکتری سیستم های نرم افزاری و مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد لاهیجان به عنوان رئیس مرکز فرهنگی آموزشی سماء لاهیجان و سیاهکل منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از «لاهیجان»، محسن فلاح راد دانشجوی دکتری سیستم های نرم افزاری و مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد لاهیجان به عنوان رئیس مرکز فرهنگی آموزشی سما لاهیجان و سیاهکل منصوب شد. محسن فلاح راد متولد ۱۳۶۱ در لاهیجان و عضو هیأت علمی تمام وقت گروه کامپیوتر و دانشجوی دکتری سیستم های نرم افزاری می باشد  که با توجه به سابقه و رزومه علمی خود، به عنوان رئیس مرکز فرهنگی و آموزشی سما لاهیجان منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «لاهیجان»,

پیش از محسن فلاح راد، جواد نجارتمیزکار هنرمند و کارگردان تئاتر و عضو فعلی شورای شهر لاهیجان به مدت دو سال و سه ماه و سیزده روز(۸۳۵ روز) ریاست این واحد آموزشی را برعهده داشت.

,

پیش از جواد تمیزکار نیز رستم قاسمی به مدت ۱۵ سال ریاست این واحد آموزشی در لاهیجان را برعهده داشت.

,

شنیده های خبرنگار «لاهیجان»، حاکی از آن است که یکی از مهم ترین دلایل تغییر ناگهانی در مدیریت سماء لاهیجان، نزدیکی به ایام انتخابات دوره پنجم شورای شهر و حضور فعال تمیزکار در انتخابات پیش رو خواهد بود، وی در انتخابات دهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه لاهیجان و سیاهکل نیز طبق اسناد موجود، نقش بسزایی در حمایت از ایرج ندیمی نماینده سابق شهرستان های لاهیجان و سیاهکل داشت.

, «لاهیجان»,

جشنواره کشوری فیلم صدثانیه‌ای سما و تاسیس مدرسه سبز لاهیجان از اقدامات مهم تمیزکار در دوره هشتصد روزه، خدمتی اش در مرکز آموزشی سماء لاهیجان بود.

,

«پایگاه خبری لاهیجان» ضمن تبریک به این شخصیت علمی ، بسیار امیدوار است که این مرکز آموزشی در کنار دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان بنابر فرمایشات مکرر  مقام معظم رهبری در دیدار با دانشگاهیان و دانشجویان؛ از هرگونه سیاست بازی، حاشیه سازی و سیاسی کاری دوری کند و نیل به سمت سیاستگری و تولید علم و کسب علم که هدف اصلی دانشگاه ها است را سرلوحه کاری خود قرار دهد تا لاهیجان به عنوان قطب علمی شمال کشور یارای رقابت با سایر مراکز علمی در کشور را داشته باشد.

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه