اخبار داغ

سرپرست هئیت والیبال تنگستان:

مسابقات والیبال جوانان استان به میزبانی اهرم برگزار شد

مسابقات والیبال جوانان استان به میزبانی اهرم برگزار شد
پوررضا سرپرست هئیت والیبال تنگستان گفت: به درخواست هئیت والیبال تنگستان و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان درخواست میزبانی گروه اول مسابقات والیبال جوانان استان را به هئیت استان دادیم که بعد از فراهم نمودن شرایط مسابقات اهرم به عنوان میزبان مسابقات شناخته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، مسابقات والیبال جوانان استان بوشهر گروه اول به میزبانی اهرم در سالن امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

مهدی پوررضا سرپرست هئیت والیبال تنگستان در مورد برگزاری این مسابقات به میزبانی شهر اهرم در گفتگو با خبرنگار  تنگستان نما اظهار داشت: به درخواست هئیت والیبال تنگستان و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان درخواست میزبانی گروه اول مسابقات والیبال جوانان استان را به هئیت استان دادیم که بعد از فراهم نمودن شرایط مسابقات اهرم به عنوان میزبان مسابقات شناخته شد.

, تنگستان نما,

وی افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته مسابقات در دو روز در سالن امام خمینی(ره) اهرم پیگیری شد که چهار تیم برازجان تنگستان، جم و دیلم بصورت دوره ای مسابقات خود را برگزار کردند.

,

, ,

سرپرست هئیت والیبال تنگستان بیان کرد که‌ بعد انجام بازی های این گروه تیم برازجان به مقام قهرمانی دست یافت و تیم جم به مقام دوم دست یافت تا این دو تیم به مرحله دوم مسابقات قهرمانی جوانان استان راه یابند.

,

پوررضا در پایان گفت: ریاست اداره ورزش و جوانان تنگستان و هئیت والیبال برای برگزاری این مسابقات همکاری و تلاش قابل تحسینی داشتند  و هئیت والیبال شهرستان نیز تمام تلاش و توان خود را برای میزبانی شایسته این مسابقات بکار گرفت تا جایی که‌ تیمهای شرکت کننده و داوران و عوامل برگزاری مسابقات از میزبانی اهرم رضایت کامل داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه