اخبار داغ

استاندار کُردستان:

ساختمان جدید بیمارستان توحید سنندج احداث می‌شود/جذب 1750 پزشک و پرسنل در بدنه درمانی کُردستان

ساختمان جدید بیمارستان توحید سنندج احداث می‌شود/جذب 1750 پزشک و پرسنل در بدنه درمانی کُردستان
استاندار کُردستان گفت: با توجه به قول مساعد وزیر بهداشت و همچنین فرسودگی بیمارستان توحید سنندج، ساخت ساختمان جدید این بیمارستان در آینده‌ای نزدیک اجرایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، "عبدالمحمد زاهدی" استاندار کُردستان صبح امروز در مراسم افتتاح بیمارستان کوثر سنندج و 9 پروژه پزشکی، درمانی استان که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کُردستان برگزار شد، گفت: با احتساب این 10 پروژه، مجموع پروژه‌های درمانی دولت در کُردستان به 121 عدد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

وی اظهار کرد: 10 پروژه حال حاظر که بیمارستان کوثر شاخص‌ترین آنهاست، با اعتبار 500 میلیارد تومان راه اندازی و به بهره‌برداری رسیده است.

,

 

,

استاندار کُردستان افزود: 1500 نفر در بخش پزشکی و 250 پزشک متخصص در چندسال اخیر جذب و به بده درمانی استان اضافه شده‌اند.

,

 

,

زاهدی ادامه داد: جذب اعتبار 210 میلیارد تومانی در سفر قبلی وزیر بهداشت به استان، تامین و تجهیز 130 بونیت دندان پزشکی، افتتاح ساختمان غذا و دارو، 7 پایگاه اورژانس، افزایش 33 دستگاه آمبولانس و راه اندازی 38 پایگاه سلامت در حاشیه شهرها از اقدامات دولت در بخش سلامت و پزشکی در کُردستان بوده است.

,

 

,

زاهدی تصریح کرد: با توجه به قول مساعد وزیر بهداشت و همچنین فرسودگی بیمارستان توحید سنندج، ساخت ساختمان جدید این بیمارستان در آینده‌ای نزدیک اجرایی می‌شود.

,

 

,

وی همچنین با اشاره به ظرفیت بالای گیاهان دارویی در استان، گفت: ایجاد و تاسیس دانشگاه طب سنتی در کُردستان از دیگر پیشنهادات و اقدامات دولت در بخش پزشکی در کُردستان خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه