اخبار داغ

معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی:

18 شهید گمنام در آغوش 6دانشگاه خراسان جنوبی/ 3دانشگاه دیگر به قدوم شهدا مزین می شود

18 شهید گمنام در آغوش 6دانشگاه خراسان جنوبی/ 3دانشگاه دیگر به قدوم شهدا مزین می شود
معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 18 شهید گمنام در آغوش 6 دانشگاه در خراسان جنوبی تدفین شده اند و با ورود 6 شهید گمنام امروز به استان،3دانشگاه دیگر به قدوم شهدا مزین می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشجو پرس ، مهدی رحیم آبادی معاون  فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم استقبال از 6 شهید گمنام در فرودگاه بیرجند گفت: امروز6 شهید گمنام وارد استان می شوند که در دانشگاه صنعتی بیرجند، دانشکده کشاورزی دانشگاه بیرجند و دانشگاه آزاد فردوس به خاک سپرده می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجو پرس,

 
وی گفت: در حال حاضر 18 شهید گمنام در آغوش 6 دانشگاه در خراسان جنوبی تدفین شده اند و با ورود 6 شهید گمنام امروز به استان،3دانشگاه دیگر به قدوم شهدا مزین می شوند.
 
معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه  شهدای دانشگاه صنعتی۱۷ ساله هستند، گفت: یکی از این شهدا در عملیات بدر و منطقه شرق دجله به معراج رسیده اند.
 
رحیم آبادی افزود: شهید دیگر در عملیات کربلای ۵ در دیماه سال ۶۵ و در منطقه شلمچه به  شهادت رسیده است.
 
وی با اشاره اینکه معراج شهدای دانشکده کشاورزی جزیره مجنون و منطقه  شرق دجله بوده است، گفت: عروج این شهدا در عملیات خیبر و بدر بوده است.
 
معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: شهدای گمنام دانشگاه فردوس نیز در عملیات خیبر و عملیات والفجر۴ در جزیره مجنون و منطقه پنجوین به فیض شهادت نائل شدند.
 
رحیم آبادی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۴ شهید در ۴۲ نقطه استان دفن هستند، اظهار کرد:  با احتساب این شهدا ۱۲۰ شهید در ۴۵ نقطه دفن هستتد.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه