اخبار داغ

سرپرست حوزه هنری بیجار خبر داد:

آیین اختتامیه سومین سوگواره کشوری عکس عاشورایی فردا در بیجار برگزار می شود/ارسال 3200 اثر به دبیرخانه سوگواره

آیین اختتامیه سومین سوگواره کشوری عکس عاشورایی فردا در بیجار برگزار می شود/ارسال 3200 اثر به دبیرخانه سوگواره
سرپرست حوزه هنری بیجار گفت: اختتامیه سومین سوگواره کشوری عکس عاشورایی فردا با حضور هنرمندان کشوری و استانی در بیجار برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نصرالله زنجانی در گفت و گو با بیجار بام ایران ،ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) ،اظهار داشت: اختتامیه سومین سوگواره سراسری عکس با عنوان قاب شیدایی فردا با حضور مسئولین استانی و هنرمندان مطرح کشوری و استانی در مجتمع امیر نظام گروسی بیجار برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران ,

وی از ارسال 3 هزار و 200 اثر از 750 هنرمند عکاس از 31 استان کشور به دبیرخانه جشنواره خبر داد و افزود:هنرمندان شهرستان بیجار نیز در دو بخش حرفه ای و موبایلی 300 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال نمودند.

,

سرپرست حوزه هنری بیجار در خصوص هیات داوران این دوره از سوگواره گفت: در بخش شهرستانی آقایان عمران اشرلو، سید طاهر سبحانی و  کامران جباری داوری آثار را برعهده داشتند و در بخش ملی نیز عباس میر هاشمی ، مسعود مراسلیمی  و جمشید فرجوند فردا داوری آثار را انجام دادند.

,

زنجانی با بیان اینکه براساس توافق بعمل آمده با شهرداری بیجار دبیرخانه دائمی سوگواره عکس «قاب شیدایی» به حوزه هنری واگذار شده است، افزود: از دوره بعدی این جشنواره به عنوان یکی از جشنواره های ملی حوزه هنری در شهرستان بیجار به طور مستمر برگزار خواهدشد.

,

دبیر اجرایی سومین سوگواره کشوری عکس عاشورایی هدف از برگزاری این سوگواره را ترویج فرهنگ عاشورایی و به تصویر در آوردن گوشه هایی از مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در سطح کشور و ثبت فرهنگ ها و رسوم خاص مناطق کشور ذکر کرد.

,

وی خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه آثار راه یافته به بخش نهایی در تیمچه حاج شهباز بازار به مدت پنج روز از دیگر برنامه های این سوگواره است.

,

زنجانی بیان کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی شهرستان بیجار با همکاری و مشارکت حوزه هنری کشور، دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، شهرداری و شورای شهر بیجار و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اختتامیه ونمایشگاه سومین سوگواره کشوری عکس عاشورایی «قاب شیدایی» را برگزار می کند.

,


 انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه