اخبار داغ

مدیر کمیته امداد شهرسان محلات اعلام کرد

حمایت ۲۷۵ حامی از کودکان مشمول «طرح محسنین»

حمایت ۲۷۵ حامی از کودکان مشمول «طرح محسنین»
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان محلات گفت: طی ۹ ماهه نخست سال جاری حامیان طرح محسنین شهرستان محلات حمایت از ۲۷۵ کودک نیازمند را عهده دار شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح محلات،حسین رجبی،مدیر کمیته امداد شهرستان محلات با بیان اینکه اکرام ایتام طرحی برای یاری و حمایت مادی و معنوی از کودکان بی سرپرست است، گفت: در این طرح حامی با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم، ماهیانه حداقل ۲۰۰ هزار ریال به شماره حساب اعلامی یتیم تحت حمایت واریز می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح محلات, صبح محلات,

وی افزود : طی ۹ ماهه نخست سال جاری حامیان "طرح محسنین"شهرستان محلات حمایت از ۲۷۵ کودک نیازمند را عهده دار بوده و ۷۱۳ میلیون و ۳۳۰ هزار ریال به صورت نقدی و ۱۷۴ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال به صورت غیر نقدی به این کودکان کمک کردند.

,

مدیر کمیته امداد شهرستان محلات خاطر نشان کرد:در سال گذشته ۸۱۲ حامی طرح اکرام ایتام و محسنین از ۲۶۷ کودک حمایت کرده و سه میلیاردو ۹۴۷ میلیون ریال به صورت نقدی و کالایی توسط این خیران به این کودکان کمک شده است.

,

رجبی تصریح کرد: کمکهای انجام شده با مدیریت و نظارت امداد شهرستان در زمینه های فرهنگی، تحصیلی ، تهیه جهیزیه و بیمه عمر و پس انداز آتیه و ...  فرزندان  مددجویان هزینه می شود.

,

وی ضمن تشکر از حامیان این شهرستان و دعوت از خیران برای مشارکت در این طرح های خداپسندانه گفت: حامیان می توانند فرزند خود را از کودکان مشمول" طرح محسنین" که شامل فرزندان نیازمندی است که پدرشان در قید حیات است ولی به دلایلی از قبیل بیماری، از کار افتادگی و ... قادر به تامین معاش زندگی نیستند یا از گروه" طرح اکرام ایتام " شامل فرزندان نیازمندی که از نعمت پدر محروم هستند،انتخاب کنند.

,

اجرای طرح های "اکرام ایتام" و "محسنین" بسیاری از مشکلات کودکان ایتام و نیازمند را برطرف کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه