اخبار داغ

معاون فرمانداردهگلان:

کردستان با داشتن پتانسیل وظرفیت مناسب باعث جذب گردشگر ومسافران نوروزی است

کردستان با داشتن پتانسیل وظرفیت مناسب باعث جذب گردشگر ومسافران نوروزی است
معاون فرماندار دهگلان در جلسه هماهنگی خدمات به مسافرین نورزوی گفت: کردستان با داشتن پتانسیل وظرفیت مناسب باعث جذب گردشگر ومسافران نوروزی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، محمد محمدی  معاون فرماندار دهگلان درجلسه هماهنگی خدمات سفر که درسالن جلسات فرمانداری برگزارشد اظهار داشت: پتانسل وظرفیت  و جذابه های گردشگری در کرستان باعث جذب گردشگران ومسافران نورزی می شود برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی باید از تمام توان دستگاههای مستقر در شهرستان استفاده شود.


وی افزود: محیط های شهری و روستایی ما باید برای  مسافران مهیا شود تا آمادگی لازم برای  پذیرایی از مسافرین  را داشته باشند و همچنین ورودی های مختلف  شهرستان  باید هم تمهیدات لازم را برای ورود مسافرین داشته  باشند.

محمدی گفت: ما باید مانند سنوات گذشته آمادگی لازم برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی وگردشگران داشته وبرنامه ریزی برای جذب گردشگر بیشتر داشته باشیم.

وی افزود: در راستای خدمات رسانی و رفاه حال گردشگران و مسافران از تمام توان دستگاههای مستقر در شهرستان استفاده می شود تا به بهترین نحو ممکن این منطقه، به گردشگران و مسافران شناخته و فرصت ها و مزیت های شهرستان معرفی شود.

 درادامه امیدی رئیس اداره میراث فرهنگی وگردشگری دهگلان از ادارات خواست تا برای همکاری وکمک در عید نوروز آعلام آمادگی کنند  و باید نواقص و مشکلات از همین الان برطرف شود.

 وی افزود: تعیین محل چادرهای امداد و راهنمای مسافرین، برپایی نمایشگاه با فروش صنایع دستسی محلی در مسیر مسافران اگر باشد بهتر شهرستان رامعرف خواهد  نمود.

 وی از شهردار دهگلان خواست تا با آلاچیقهای پایین جاده جهت  ارائه خدمت به مسافرین نوروزی همکاری کنند.

 در ادامه کاکایی شهردار دهگلان گفت: ما برای خدمت به مسافران آمادگی لازم راداشته وسرویس بهداشتی پارک لاله وسرویس بهداشتی مسیر دهگلان به سنندج برای نیاز ضروروی مسافرین درنظرر گرفته شده است.

 وی  در جواب همکاری شهرداری با کسانی که درپایین جاده آلاچیق دارند گفت: درشرایطی به آنان کمک می نمایم که قلیان در آنجا عرضه نشود چونکه چهره زشت به شهر داده  وآنجا مسیر مسافرین نوروزی است.

 در ادامه احمدینماینده یلس راهور دهگلان  گفت: پلیس راهور درراستای خدماتی که با شهرداری دارد نواقص دوربینها هنوز رفع نشده  ودرگیر هستیم که باید این نواقض بر طرف شود.

 وی افزوود: خط کشی خیابان تا قبل از شروع تعطیلات،  پاکسازی محوطه شهر ، برگزاری کلاسهای آموزش توجیهی ناوگان عمومی باید باشهرداری جلسه هماهنگی برگزار کنند.
 
در ادامه نماینده آموزش وپرورش دهگلان  گفت: این اداره همانند سنوات گذشته در حوزه خدمت رسانی به فرهنگیان واسکان مسافران نوروزی ازتمام پتانسیل استفاده نموده ودو مدرسه خدیجه الکبری در خیابان پاسداران و مدرسه نمونه دولتی خوارزمی در در شهرک زاگرس  آماده پذیرایی از مسافران فرهنگی است.

رئیس اداره صنعت ،معدن وتجارت گفت: کسانی که میخواهند نمایشگاه برپا نمایند باید مجوز لازم از سازمان صنعت ، معدن وتجارت  کسب کنند  و عدم مجوز از سوی این سازمانبرای  برپایی نمایشگاه در سطح شهرستان غیر قانونی است.

وی  در مورد تنظیم بازار گفت: تنظیم بازار حدود یک ساله به جهاد کشاورزی واگذار شده و حدود 19 تن برنج هندی 1121 جذب ودر بازار عرضه شده است.
سیروس محمد زاده رئیس جمعیت جوانان وهلال احمردهگلان در بحث هدایت وراهنمایی مسافرین نوروزی در در چند مسیر چادر امداد و با تهیه وتوزیع بروشور ونقشه راهنمای  استان  آماده ارائه خدمات به مسافرین نوروزی هستیم.

در پایان جلسه محمدی بستر سازی وبرنامه ریزی تعطیلات نوروزی ، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، با مجوز، نصب بنر بوسیله شهرداریها در رودی وخروجی شهر، نظافت وبهداشت سرویس بهداشتی، کلیه حفاریها توسط دو شهرداری دهگلان وبلبان آباد تا 25 اسفند، شرکت نفت درتهیه بنزین ورفع کم وکاستی، آموزش وپرورش مکان برای استراحت  وتسهیلات برای خدمات به مسافرین ، اداره ارشاد برپایی جنگ شادی وبرپایی نشاط وشادی با رعایت ضوابط ومقررات  و صنعت  ومعدن وتجارت در خصوص نظارت بر بازار اقلام وکالای اساسی  وکم وکاستی  از دستگاههای اجرایی را خواستار شد.

معاون فرماندار دهگلان  عید نوروز را فرصت مناسبی برای شناساندن ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه عنوان کرد و خاطر نشان ساخت : اگر بخواهیم به نحو احسن پذیرای میهمانان نوروزی باشیم ، باید تمامی امکانات احصاء و بسیج شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/
 
 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه