اخبار داغ

تعداد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان متناسب با نیازهای آینده استان نیست

تعداد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان متناسب با نیازهای آینده استان نیست
استاندار کردستان با بیان اینکه هم اکنون تعداد دانشجو این دانشگاه متناسب با نیازهای آینده استان نیست خاطرنشان کرد: علارغم وجود محدودیت ها و کمبود امکانات و اعتبارات این دانشگاه توانسته است در حوزه کاری خود موفق ظاهر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کرددانش، اولین جلسه هیات امناء دانشگاه فرهنگیان استان کردستان به ریاست استاندار کردستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 

,

در این جلسه عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان با بیان اینکه رسالت این مجموعه آموزشی تربیت معلم برای آموزش و پرورش است گفت: در این دانشگاه باید تلاش شود که اساتید نخبه و توانمند برای تدریس بکار گرفته شوند.

,

 

,

وی افزود: اگر در این دانشگاه پایه های آموزشی مستحکم شود بی گمان بخش زیادی از اهداف علمی و برنامه های توسعه ای کشور در آینده محقق خواهد شد.

,

 

,

زاهدی دانشگاه فرهنگیان و نقش آن را متفاوت با سایر دانشگاه های فعال در کشور ارزیابی کرد و ادامه داد: در این دانشگاه هر فارغ التحصیلی باید در یک رشته خاص تبحر و توانایی داشته باشد و می طلبد دانشجویان این دانشگاه با توان تدریس بالا آموزش داده شوند.

,

 

,

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد دانشجو این دانشگاه متناسب با نیازهای آینده استان نیست خاطرنشان کرد: علارغم وجود محدودیت ها و کمبود امکانات و اعتبارات این دانشگاه توانسته است در حوزه کاری خود موفق ظاهر شود.

,

 

,

وی تامین نیروی انسانی کارآمد در این نهاد آموزشی را یکی از ضروریات عنوان کرد و گفت: بخش عمده ای از مشکلات این دانشگاه نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است اما ما نیز تلاش می کنیم با یافتن راهکارهای قانونی بخشی از مشکلات را مرتفع کنیم.

,

 

,

, ,

, ,

 

,

, ,

 

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه