اخبار داغ

سرپرست تعاونی روستایی تفرش :

توزیع ۸۰ تُن میوه شب عید در تفرش

توزیع ۸۰ تُن میوه شب عید در تفرش
سرپرست تعاونی روستایی تفرش گفت: طرح توزیع میوه شب عید از روزهای پایانی اسفندماه در تفرش آغاز و تا نیمه فروردین ماه ادامه دارد که در این مدت ۵۰ تُن پرتقال و ۳۰ تُن سیب توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اعظم غفاری سرپرست اداره تعاونی روستایی تفرش در گفتگو با ندای تفرش، در خصوص طرح توزیع میوه شب عید گفت: طرح توزیع میوه شب عید از روزهای پایانی اسفندماه در تفرش آغاز می‌شود و تا نیمه فروردین ماه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

غفاری اظهار کرد: در این مدت ۵۰ تُن پرتقال و ۳۰ تُن سیب توزیع در سطح شهرستان توزیع می‌شود ولی قیمت‌ها هنوز مشخص نشده و در روزهای آتی توسط ستاد تنظیم بازار استان مرکزی مصوب و اعلام می‌شود.

,

وی افزود: با توجه به کیفیت پیش‌بینی شده برای میوه‌های امسال، در صورت وجود تقاضای مردم در شب عید، ممکن است میزان توزیع میوه شب عید در تفرش افزایش یابد.

,

سرپرست تعاونی روستایی تفرش با اشاره به غرفه‌های فروش میوه در تفرش، ادامه داد: امسال نیز میوه‌ها در سه غرفه اداره تعاون روستایی واقع در بلوار خلیج فارس، فروشگاه تعاون روستایی در میدان امام خمینی(ره) و اداره ترویج مدیریت جهاد کشاورزی واقع در خیابان امام خمینی(ره) به فروش می‌رسد.

,

غفاری بیان کرد: وظیفه تعاون روستایی تامین بازار به صورت کامل نیست، بلکه برای تنظیم بازار در شب عید و در کنار بخش خصوصی به فروش میوه می پردازد.

,

وی به توزیع برنج در تفرش اشاره و خاطرنشان کرد: از ابتدای اسفندماه توزیع برنج هندی با قیمت ۳۸۰۰ تومان در فروشگاه تعاون روستایی آغاز شده است؛ همچنین توزیع برنج اروگوئه و شکر با قیمت دولتی نیز مد نظر است که توزیع آن در روزهای آینده آغاز می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه