اخبار داغ

مدیر کمیته امداد شهرستان هیرمند :

جشن نیکوکاری زمینه ساز لبخند بر لبان نیازمندان است

جشن نیکوکاری زمینه ساز لبخند بر لبان نیازمندان است
کریمیان گفت: در آستانه سال جدید و به منظور کمک به نیازمندان ، ایجاد فضای پرنشاط برای خانواده ها تحت حمایت و ایتام ، در آغازین روزهای سال جدید ، جشن بزرگ وملی نیکوکاری در سطح شهرستان هیرمند برگزار خواهد شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای هیرمند؛ علیرضا کریمیان از برگزاری جشن  نیکوکاری با شعار " بهار همدلی،شکوه مهربانی  " در شهرستان هیرمندخبر داد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای هیرمند؛,

کریمیان  افزود : در آستانه  سال جدید و به  منظور کمک  به  نیازمندان  ، ایجاد فضای پرنشاط برای خانواده ها تحت  حمایت  و ایتام  ، در آغازین  روزهای سال جدید ،  جشن بزرگ و ملی نیکوکاری در سطح  وسیعی با بهره  مندی از ظرفیتهای منطقه ، همکاری صدا وسیما ،سازمان  دانش آموزی اداره  آموزش وپرورش ، بسیج  سازندگی و حمایت  خیرین  ونیکوکاران  برگزار خواهد شد .

,

وی خاطر نشان کرد : جشن نیکوکاری در روز چهارشنبه  هجدهم اسفند در مدارس سطح  منطقه  (هر مدرسه  یک  پایگاه ) ، روز پنج  شنبه 19/12/95 در پایگاههای اصلی و روز جمعه  20/12/95 در محل میعادگاه  نماز جمعه  کمکهای خیرین  و نیکوکاران  را جمع  آوری خواهد کرد .

,

کریمان گفت: در سال جدید با رویکردی تحولی و به  منظور استفاده  بهینه  از ظرفیتهای موجود و جمع  آوری کمکهای نیکوکاران  برنامه  جمع  آوری کمکهای خیرین از دیماه  آغاز گردیده  و این  روند  تا روز جمعه  20/12/95 ادامه  خواهد داشت .

,

کریمیان  ضمن  تقدیر از خیرین  ونیکوکاران که  در تمامی مناسبتها  با این  نهاد در رفع  نیازمندی های خانواده ها همراه بوده اند گفت  : با توجه  به  شرایط منطقه  و تشدید بحران و نیاز خانواده های تحت  حمایت  انتظار می رود تا خیرین  و نیکوکاران  با اهداء کمکهای نقدی وغیر نقدی در روزهای پایانی سال  همانند سالهای گذشته  حماسه ای ماندگار را خلق کنند و با حضور سبز خود گل لبخند را بر لبان نیازمند ان  بنشانند .

,

وی  تصریح  کرد : شماره  حساب 0105424066000 نزد بانک ملی شهرستان  هیرمند به منظور واریز کمکهای نقدی نیکوکاران  در نظر گرفته  شده  است  .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه