اخبار داغ

اعتراض زنان اصفهانی به افتتاح باغ بانوان به دست مشاور رئیس جمهور

اعتراض زنان اصفهانی به افتتاح باغ بانوان به دست مشاور رئیس جمهور
اعتراض زنان اصفهانی به اصل حضور مولاوردی در اصفهان نیست. بلکه آنان معتقدند افتتاح طرحی که در حد مشاوران استاندار و شهردار می باشد چرا یک زن در سطح مشاور رئیس جمهور باید آن را انجام دهد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان زنان، در خبرها آمده است باغ بانوان درچه امروز دوشنبه به دست مولاوردی مشاور رئیس جمهور در امور بانوان افتتاح می شود و شنیده ها حکایت از اعتراض زنان اصفهانی به حضور وی برای افتتاح این باغ می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان زنان,

حال این پرسش مطرح می شود که آیا مخالفت زنان اصفهانی به حضور مشاور رئیس جمهور در امور زنان یک مساله سیاسی است؟

,

کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار آرمان زنان اظهار کرد: شاید ذهن درگیر این سوال شود حضور یک زن از ریاست جمهوری فرصتی مغتنم برای زنان است و آن را باید به فال نیک گرفت تا مشکلات خود را با وی در میان بگذارند.

, خبرنگار آرمان زنان,

فریبا ابوطالبی افزود: اعتراض زنان اصفهانی به اصل حضور مولاوردی در اصفهان نیست. بلکه آنان معتقدند افتتاح طرحی که در حد مشاوران استاندار و شهردار می باشد چرا یک زن در سطح مشاور رئیس جمهور باید آن را انجام دهد و این امر با شعارهای مولاوردی در برابری زن و مرد منافات دارد و جایگاه مقامی زن در برابر مردان را متزلزل خواهد کرد.

,

وی تصریح کرد: همچنین افتتاح باغ بانوان در ایام فاطمیه، ایامی که ایران اسلامی بخصوص زنان در سوگ سرور زنان دو عالم بسر می برد، کلید می خورد.

,

ابوطالبی اعتراض زنان اصفهانی به حضور خانم مولاوردی به دور از هیاهوهای سیاسی را جنسیتی و مذهبی دانست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه